Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Rzemieślnicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 573 , fax. 326 722 256
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Rzemieślnicza 9
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 573, fax. 326 722 256
    REGON: 68647085927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu, wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 9:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. 2. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie wymaga, aby dostarczany towar był świeży, wysokiej jakości, nie mrożony (nie dotyczy asortymentu „flaki wołowe”), z odpowiednim terminem przydatności do spożycia zapewniającym jego bezpieczne zużycie oraz wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. 3. Towar będzie dostarczany w opakowaniach umożliwiających jego identyfikację, środkiem transportu Wykonawcy. Środek transportu musi być dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności. Koszty każdego transportu oraz rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Jeżeli wymaga tego specyfika zamawianego produktu, Wykonawca dostarczy go w dodatkowym opakowaniu chroniącym przed uszkodzeniem, utratą właściwości, zniszczeniem w trakcie transportu. 5. Cały asortyment powinien spełniać wymagania określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe HACCP oraz Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 7. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez wyznaczonego pracownika Domu Pomocy Społecznej. 9. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 10. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy wartości nominalnej umowy. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 11. Dom Pomocy Społecznej ma prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji formularza asortymentowo-cenowego. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń o wykonanie umowy i pozostałą część wynagrodzenia. 12. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości. 13. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Dom Pomocy społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny, w terminie . . . . (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza9, 42-400 Zawiercie może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty. Termin realizacji reklamacji stanowi kryterium oceny ofert – opisany w rozdziale XXII SIWZ. 14. W przypadku dostarczenia towaru: a) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie może odmówić jego przyjęcia; b) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42- 400 Zawiercie, może odmówić przyjęcia dostawy; c) z opóźnieniem w terminie dostawy – Dom Pomocy Społecznej, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie,może odmówić jej przyjęcia. 15. Miejsce dostawy: Realizacja dostaw odbywać się będzie bezpośrednio do magazynu żywnościowego Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu pod adres: Dom Pomocy Społecznej ul. Rzemieślnicza 9 42-400 Zawiercie. 16. Obowiązki Wykonawcy określa również Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach