Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych oraz nadruk i grawer na dostarczonym produkcie na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Wypełniony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 5) Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w poz. 1-46 Załącznika nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. Załączniku. Na ich podstawie Zamawiający dokona oceny oferty. Dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy, Zamawiający wymaga załączenia do oferty po jednej próbce z wszystkich wymienionych poniżej pozycji: 1. Długopis typu MOOI, 2. Długopis typu CHILI, 3. Pióro kulkowe typu Parcer, 4. Pióro wieczne typu Parcer, 5. Zestaw piśmienniczy typu MARK TWAIN, 6. Komplet piśmienniczy w piórniku z eko skóry, 7. Komplet piśmienniczy typu ALUCOLOR, 8. Ołówek drewniany, 9. Zestaw kredek, 10. Brelok - zawieszki odblaskowy z karabińczykiem, 11. Brelok silikonowy, 12. Magnes, 13. Smycz reklamowa 10 mm, 14. Smycz reklamowa 15 mm, 15. Pendrive 16 GB, 16. Pendrive 32 GB, 17. Pendrive 64 GB, 18. Kubek termiczny, 19. Kubek ceramiczny, 20. Filiżanka wraz ze spodkiem, 21. Notatnik konferencyjny, 22. Karteczki kolorowe - znaczniki, 23. Torba papierowa A5, 24. Torba papierowa A4, 25. Torba papierowa ekologiczna B4, 26. Torba papierowa ekologiczna A5, 27. Plecak sportowy, 28. Plecak sportowy typu Teamwear Backpack, 29. Torba z poliestru granatowa lub biała, 30. Worek sportowy, 31. Notatnik format A5, 32. Okulary przeciwsłoneczne, 33. Koszulka biała, 34. Koszulka kolorowa, 35. Bluza typu kangur, 36. Bluza polarowa kroju unisex, 37. Torba bawełniana, 38. Torba bawełniana z kolorowym rączkami, 39. Balony, 40. Krawat, 41. Spinki do mankietów, 42. Apaszka, 43. Etui skórzane na długopisy, 44. Znaczek typu pins, 45. Pins metalowy tłoczony, 46. Ramki pod tablice rejestracyjne z nadrukiem. Próbka ma pokazać jakość i estetykę wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Jakość i estetyka wykonania” zgodnie z kryteriami opisanymi w Rozdziale XIV SIWZ. W przypadku braku którejkolwiek próbki oferta zostanie odrzucona. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Należy przedstawić produkt czysty, gotowy do znakowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach