Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów pędnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica, Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy w latach 2019-2020-II bez możliwości składania ofert częściowych

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12 , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, fax. 59 841 59 15
    REGON: 365696881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów pędnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica, Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy w latach 2019-2020-II bez możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ROZDZIAŁ 3 SIWZ 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów pędnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica, Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy w latach 2019-2020- II. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 09000000-3 – produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii CPV 09134100-8 – olej napędowy CPV 09132100-4 – benzyna bezołowiowa CPV 09133000-0 – skroplony gaz ropopochodny (LPG) 3.3 Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Kobylnica oraz z budżetu Gminnego Centrum Kultury i Promocji. 3.4 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne bezgotówkowe tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych do pojazdów oraz kanistrów (dla potrzeb urządzeń) Zamawiającego, we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży detalicznej paliw w następującym asortymencie: 1) olej napędowy - B7- (ON) w ilości 82 950 litrów, 2) etylina bezołowiowa - E5 – (PB 95) w ilości 18 240 litrów, 3) gaz płynny propan-butan- LPG w ilości 7 420 litrów. 3.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego dostaw do 30% ilości w każdym asortymencie wskazanych w pkt 3.4 SIWZ, powyższe ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec ograniczeniu, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub z innych względów, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Określona w SIWZ i ogłoszeniu maksymalna wielkość zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do ilości faktycznie zamawianych ilości materiałów pędnych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 3.6 Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, spełniać wymagania według Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, a także musi spełnić aktualne wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG). Dopuszcza się możliwość oferowania paliw płynnych charakteryzujących się innymi normami, jednak o parametrach tożsamych z wymienionymi lub lepszych. (W pojęciu nie szerszym, niż to określa art. 2 ust. 4 – ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2018 r. poz. 427 t.j. ze zm.)). 3.7 Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanej etyliny bezołowiowej i oleju napędowego oraz gazu płynnego propan-butan- zgodną z obowiązującymi normami wyszczególnionymi w Rozporządzeniach, o których mowa w pkt 3.6 SIWZ. W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości materiałów pędnych – zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów pędnych i pokryje koszty zleconych badań. 3.8 Rozliczanie w toku realizacji zamówienia następować będzie sukcesywnie za dostawy częściowe na podstawie ceny za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznionej na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub kanistra (dla potrzeb urządzeń), pomniejszonej o stały rabat dla każdego z rodzaju paliwa. Uwaga: deklarowany w ofercie stały rabat dla każdego rodzaju paliwa (dla oleju napędowego - B7- (ON), etyliny bezołowiowej- E5 – (PB 95), gazu płynnego propan-butan- LPG), wyrażony w procencie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stanowi kryterium oceny ofert – zgodnie z wartością podaną w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.9 Tankowania będą odbywały się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na stacjach paliw, wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3.10 Wykonawca wystawia zbiorcze faktury odrębnie dla każdego płatnika wskazanego w § 1 ust. 6 wzoru umowy, każdego ostatniego dnia danego okresu rozliczeniowego w danym miesiącu za faktycznie sprzedane paliwo. 3.11 Wymagana jest staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa dla działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.12 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże świadectwo jakości z potwierdzeniem, że dotyczy ono przedmiotowej dostawy paliwa, chyba że są one ogólnodostępne na stacji paliw Wykonawcy. 3.13 Do każdej zbiorczej, prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiający wymaga dołączenia szczegółowego zestawienia dotyczącego: 3.13.1 tankowania poszczególnych pojazdów i zawierającego następujące dane: 1) numer rejestracyjny pojazdu, 2) datę tankowania, 3) miejsce tankowania, 4) rodzaj zatankowanego paliwa, 5) ilość zatankowanego paliwa, 6) cenę brutto zatankowanego paliwa, 7) czytelny podpis osoby dokonującej tankowania, 8) czytelny podpis sprzedawcy, 3.13.2 tankowania do kanistrów (dla potrzeb urządzenia) zawierającego następujące dane: 1) datę tankowania, 2) miejsce tankowania, 3) rodzaj zatankowanego paliwa, 4) ilość zatankowanego paliwa, 5) cenę brutto zatankowanego paliwa, 6) czytelny podpis osoby dokonującej tankowania, 7) czytelny podpis sprzedawcy 8) nazwę jednostki organizacyjnej (szkoła/ CUW w Kobylnicy). Uwaga! Załącznik do faktury Wykonawcy nie musi być podpisany przez Wykonawcę. 3.14 Bezgotówkowy zakup paliwa na stacjach benzynowych będzie odbywał się przy użyciu identyfikatorów paliwowych/kart paliwowych tylko i wyłącznie do zbiorników pojazdów i kanistrów (dla potrzeb urządzeń) Zamawiającego. Identyfikatory paliwowe/ karty paliwowe będą wystawione bezpłatnie w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia: 1) przekazania przez Zamawiającego wykazu, o którym mowa w pkt 3.15 SIWZ, 2) przekazania informacji o konieczności wystawienia identyfikatora/karty (w przypadku zmiany dotychczasowych danych, kradzieży lub na skutek zgubienia). Wykonawca z chwilą otrzymania informacji od przedstawiciela Zamawiającego o utracie identyfikatora / karty zobowiązany jest zapewnić natychmiastową jego blokadę. 3.15 Zapotrzebowanie na identyfikatory paliwowe/ karty paliwowe zostanie przedłożone przez Zamawiającego w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia i będzie zawierało m. in. następujące dane: 1) wykaz pojazdów wraz numerami rejestracyjnymi, 2) ilość identyfikatorów służących do tankowania paliwa do kanistrów (celem zaopatrzenia urządzeń) ze wskazaniem płatników. Identyfikatory/ karty będą wystawiane na numery rejestracyjne pojazdów Zamawiającego. W przypadku nabycia lub zbycia pojazdów ich ilość będzie aktualizowana na bieżąco przez Zamawiającego. Zamawiający szacuje zapotrzebowanie na identyfikatory paliwowe / karty w ilości 60 sztuk, w tym 30 sztuk dla pojazdów. 3.16 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby identyfikatorów paliwowych /kart paliwowych w trakcie trwania umowy w przypadku zwiększenia liczby samochodów i urządzeń znajdujących się na wyposażeniu. Identyfikatory/karty paliwowe Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania. 3.17 Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku, gdy termin koncesji wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu ważną koncesję na obrót paliwami. 3.18 Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby co najmniej jeden punkt sprzedaży detalicznej paliw czynny był przez 7 dni w tygodniu z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, w tym przez 12 godzin na dobę w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, 5 godzin dziennie w sobotę oraz w niedzielę, i znajdował się w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona jest według możliwego najkrótszego dojazdu po drogach publicznych. 3.19 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium rozdział 13 SIWZ: 13.1 Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN), 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – nr rachunku 67 9317 0002 0090 0735 2000 0150, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 13.4 Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 13.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do postępowania nr CUW-DOR.271.15.2018 pn.: Sukcesywna dostawa materiałów pędnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica, Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy oraz Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy w latach 2019-2020 - II. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 13.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 13.6 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy PZP, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP i być ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 13.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 13.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.11 Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o której mowa w art. 25a ust.1ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrani oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.15 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej bip.cuwkobylnica.tensoft.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, to przedsiębiorcy, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę). 3. Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 6 do SIWZ, 3) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 4) formularz oferty 5) oryginał dokumentu Potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach