Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Warzywna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 866 96 00 , fax. 17 866 96 01
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
ul. Warzywna 3
35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 866 96 00, fax. 17 866 96 01
REGON: 69056113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wzsrzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, opatrunków do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 7 części: 1) Część 1 – Sukcesywna dostawa strzykawek i kaniul. 2) Część 2 – Sukcesywna dostawa igieł. 3) Część 3 – Sukcesywna dostawa igieł do testów z polimatakrylanu. 4) Część 4 – Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. 5) Część 5 – Sukcesywna dostawa podkładów zakozetkowych. 6) Część 6 – Sukcesywna dostawa rękawów do sterylizacji. 7) Część 7 – Sukcesywna dostawa rękawów do sterylizacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danej części. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania umowy do 30% jej wartości. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niewykonania umowy, a Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywiście dostarczony asortyment. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić na każde żądanie Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Formularz cenowy – Część 1; 2) Formularz cenowy – Część 2; 3) Formularz cenowy – Część 3; 4) Formularz cenowy – Część 4; 5) Formularz cenowy – Część 5; 6) Formularz cenowy – Część 6; 7) Formularz cenowy – Część 7; 8) Wzór umowy - stanowiące załączniki do SIWZ i dostępne w oddzielnych plikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena oświadczenia (w druku oferta) wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium "czas dostawy" (Część 1-7). 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Część 1-7). 4. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 21 pakietach
Dodano: 2024-04-15 - 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Dodano: 2024-04-11 - Drobny sprzęt/materiały medyczne 1xużytku.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-25 - Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-01-19