Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń

Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Plac Akademicki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 395 60 00
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
    Plac Akademicki 17
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. (32) 395 60 00
    REGON: 272215818
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Materiały jednorazowego użytku stomatologiczneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 1) Część nr 1 – 5 dotyczy dostawy wyrobów medycznych:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI). b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Pojemniki do dezynfekcjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 1) Część nr 1 – 5 dotyczy dostawy wyrobów medycznych:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI). b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Igły biopsyjneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 1) Część nr 1 – 5 dotyczy dostawy wyrobów medycznych:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI). b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Przyłbice i gogleSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 1) Część nr 1 – 5 dotyczy dostawy wyrobów medycznych:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI). b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Gąbka hemostatycznaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 1) Część nr 1 – 5 dotyczy dostawy wyrobów medycznych:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI). b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.ZnieczuleniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Część nr 6 - 9 dotyczy dostawy leków oraz znieczuleń:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie tej części, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych oraz spełniać wymagania zasadnicze t.j. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Leki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Część nr 6 - 9 dotyczy dostawy leków oraz znieczuleń:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie tej części, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych oraz spełniać wymagania zasadnicze t.j. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Leki przeciwwstrząsoweSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Część nr 6 - 9 dotyczy dostawy leków oraz znieczuleń:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie tej części, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych oraz spełniać wymagania zasadnicze t.j. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Znieczulenia ogólneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo - cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Część nr 6 - 9 dotyczy dostawy leków oraz znieczuleń:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie tej części, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych oraz spełniać wymagania zasadnicze t.j. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje aktualną koncesją, zezwoleniem, licencją – dotyczy Części nr 6-9.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Poleganie na zasobach innych podmiotów .1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ww. pkt. 3, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach