Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 80-387 Gdańsk, ul. Arkońska 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 30 11 341
- Data zamieszczenia: 2014-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
ul. Arkońska 6 6
80-387 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 32 33 100, fax. 58 30 11 341
REGON: 19004453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze oraz bębny) do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze oraz bębny) do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w Gdańsku ul. Arkońska 6. Nazwa- model urządzenia, rodzaj materiału eksploatacyjnego, minimalna wydajność materiałów eksploatacyjnych oraz ich maksymalna ilość określona została w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2) Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całości przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ, jeżeli nie wynika to z jego potrzeb. Wykonawca oświadcza, że nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych. 3) Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, winny posiadać oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte) nie noszące śladów otwierania, muszą być wolne od wad technicznych i prawnych. 4) Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol materiału/nr katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia). 5) Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w Załączniku Nr 4 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent (logo producenta na materiałach eksploatacyjnych, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). 6) W pozostałych przypadkach Zamawiający dopuszcza dostarczenie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż pochodzące od producenta lub zalecanych przez niego do stosowania, Wykonawca musi zapewnić: a. kompatybilność materiałów eksploatacyjnych z urządzeniem, zapewnienie odpowiedniej jakości druku i funkcjonalność urządzenia np. poprawnego wskazywania zużycia materiału eksploatacyjnego), b. parametry (pojemność tuszu, tonera, wydajność, jakość druku) takie same albo lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ten materiał. Temperatura topnienia tonera czy czas schnięcia tuszu powinny być takie same jak materiałów oferowanych przez producenta lub z tolerancją, która wyznaczył producent dla prawidłowego działania urządzenia. 7) W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu Zamawiającemu będzie przysługiwał od Wykonawcy zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez autoryzowany serwis danego urządzenia. 8) Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancje na min. 6 miesięcy od daty dostawy. 9) Materiały eksploatacyjne dostarczane będą do siedziby Zamawiającego sukcesywnie, w terminie 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę zamówienia: telefonicznie, pocztą elektroniczną lub fax-em. 10) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów zużytych materiałów eksploatacyjnych. Odbiór odpadów musi zostać potwierdzony kartą przekazania odpadów obejmującą okres przynajmniej jednego miesiąca. Wykonawca powinien dysponować wymaganymi pozwoleniami z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21, ze zmianami). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arp.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/33/2016/AEZ/ Sukcesywna dostawa tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby AMG
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2016-04-14 - DZP/19/16 DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych.
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych oraz faksów
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukująco -kopiujących.
Dodano: 2016-03-01 - Dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz jego jednostek organizacyjnych i Spółek
Dodano: 2015-11-26 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-09-03 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO I URZĄDZEŃ FAKSOWYCH
Dodano: 2015-07-02 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-06-30