Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 448 52 72 , fax. 81 448 52 71
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 448 52 72, fax. 81 448 52 71
    REGON: 28871600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urzadzen biurowych bedacych na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej: „przedmiotem zamówienia” lub „produktem” lub „towarem”). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załaczniku nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówien (CPV): 30125100-2 – wkłady barwiace 30125110-5 – toner do drukarek laserowych/faksów 30192113-6 – wkłady drukujace 30125120-8 – toner do fotokopiarek 30192320-0 – tasmy do drukarek 30124300-7 – bebny do maszyn biurowych 4. Wymagania dotyczace przedmiotu zamówienia: 4.1 Zamawiajacy wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, za fabrycznie nowy uznaje sie wyrób, do produkcji którego nie uyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych badz uzupełnianych. Nie dopuszcza sie dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie objete niniejszym zamówieniem materiały eksploatacyjne musza byc opakowane w typowe jednostkowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujace dany produkt i termin jego przydatnosci do uytku od chwili dostarczenia do Zamawiajacego, musza posiadac znak firmowy i okreslenie pochodzenia producenta tonerów, tuszy, kaset - tasm, nosników danych - dysków oraz akcesoriów czyszczacych do komputerów. 4.2 Zamawiajacy bedzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie w okresie 12 miesiecy od daty zawarcia umowy, w ilosciach uzalenionych od bieacych potrzeb, 4.3 Dostarczone materiały eksploatacyjne musza byc objete co najmniej 24 miesiecznym okresem przydatnosci do uytku od chwili dostarczenia do Zamawiajacego. 4.4 Biorac pod uwage fakt, i niektóre urzadzenia posiadane przez Zamawiajacego sa na gwarancji, stosowane w nich materiały eksploatacyjne nie moga powodowac utraty gwarancji producenta. 4.5 Przez cały okres obowiazywania umowy Wykonawca bedzie realizował dostawy na własny koszt i ryzyko, partiami – w formie zamówien czastkowych stosownie do bieacych potrzeb Zamawiajacego. Zamawiajacy nie dopuszcza dostaw dwupaków i wielopaków. 4.6 Ilosci wskazane w Kolumnie „E” Załacznika nr 1 do SIWZ sa wielkosciami szacunkowymi ustalonymi w wyniku analizy potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie. 4.7 Zamawiajacy dopuszcza zaoferowanie równowanych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów. Przez produkt równowany Zamawiajacy rozumie produkt kompatybilny z urzadzeniem, do którego jest przeznaczony, o wydajnosci, jakosci i niezawodnosci oraz o parametrach nie gorszych w stosunku do produktu oryginalnego oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzacy z bieacej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z norma ISO 9001 oraz ISO 14001 producenta tonerów w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji lub normami równowanymi, b) opakowany hermetycznie, nie noszacy sladów uszkodzen zewnetrznych oraz uywania, c) posiadajacy znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujace dany produkt, d) którego wydajnosc, potwierdzona została zaswiadczeniem niezalenego podmiotu Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=14066a... 5 z 24 2020-11-13, 12:00 uprawnionego do kontroli jakosci, posiadajacego aktywna akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji w postaci raportu z wykonanych badan (testów), zgodnie z norma ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla kolorowych kartridy atramentowych oraz ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridy lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzetu, wyspecyfikowany przez Zamawiajacego. Wszystkie powysze badania (testy) musza byc wykonane przez niezaleny od producenta, importera i wykonawcy podmiot zajmujacy sie poswiadczeniem zgodnosci, posiadajacy certyfikat potwierdzajacy spełnienie przez ten podmiot normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-0, e) który zapewnia jakosc wydruku co najmniej taka, jak produkt oryginalny, tj. zalecany przez producenta danego urzadzenia, f) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzetu, monitorujacym stan zasobników z tuszem lub tonerem, g) który w adnym stopniu nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzetu, praw patentowych ani innej własnosci intelektualnej, h) w którym wszystkie czesci sa nowe, w szczególnosci beben swiatłoczuły, listwa podajaca, listwa zbierajaca, wałek magnetyczny, i) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urzadzeniem. 4.8 W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których uycie spowoduje uszkodzenie urzadzenia drukujacego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urzadzen danej marki - Wykonawca zobowiazany bedzie do usuniecia tych uszkodzen w autoryzowanym serwisie producenta ww. urzadzen na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiajacego, oraz do zwrotu kosztów zwiazanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. 4.9 W przypadku, gdy czas naprawy urzadzenia, o którym mowa w punkcie. 4.8 przekroczy 7 dni roboczych, na adanie Zamawiajacego Wykonawca dostarczy Zamawiajacemu na czas naprawy urzadzenie zastepcze o takich samych lub wyszych parametrach i funkcjonalnosci. Transport, instalacja oraz odbiór urzadzenia zastepczego odbedzie sie na koszt Wykonawcy. 4.10 W przypadku trwałego uszkodzenia urzadzenia drukujacego, bedacego wynikiem zastosowania materiałów eksploatacyjnych równowanych (braku moliwosci dokonania naprawy), Wykonawca zobowiazany bedzie do dostarczenia fabrycznie nowego urzadzenia o takich samych lub wyszych parametrach (standardzie i funkcjonalnosci) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urzadzenia takiego samego lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalnosci, oraz takich samych parametrach lub parametrach lepszych. 4.11 W przypadku, gdy toner lub kartrid spowoduje zabrudzenie mechaniczne urzadzenia przez wysypujacy sie wkład barwiacy lub wylewajacy sie tusz, Wykonawca zobowiazany bedzie do oczyszczania urzadzen w budynku Zamawiajacego, w którym to urzadzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiajacego. 4.12 Ilekroc w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=14066a... 6 z 24 2020-11-13, 12:00 jest mowa o: a) produkcie - naley przez to rozumiec przedmiot zamówienia stanowiacy dostawe materiałów eksploatacyjnych, ujetych w niniejszym przetargu; b) produkcie oryginalnym – naley przez to rozumiec produkt, zalecany przez producenta, oraz opisany przez Zamawiającego w Kolumnie „B” Załącznika nr 1 do SIWZ; c) produkcie zalecanym przez producenta danego urządzenia - należy przez to rozumieć materiały eksploatacyjne, które producent wymienił w instrukcji obsługi urządzenia lub na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia, do którego stosowania zaleca producent. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach