Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NOWO ZAKUPIONYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KOPIUJĄCYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO

Izba Skarbowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 453 68 86 , fax. 077 456 43 13
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19 19
    45-057 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13
    REGON: 00102292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NOWO ZAKUPIONYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KOPIUJĄCYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy, kalki, etykiety itp.) do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych urządzeń użytkowanych przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu posiadanego przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego oraz wielkości szacunkowe określone jako maksymalne ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera wykaz zamawianych materiałów, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiane materiały eksploatacyjne zostały określone poprzez wskazanie producenta, typów urządzeń, łącznie z numerami katalogowymi oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nadanych przez producenta. Wskazane dane mają służyć celom informacyjnym przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców, a Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Przez określenie materiały równoważne Zamawiający rozumie materiały: kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały te są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych od oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, o wydajności i jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszające w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. Przez równoważne Zamawiający rozumie również materiały: fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100 procentach z nowych części (w szczególności fabrycznie nowa obudowa, fabrycznie nowe dysze, fabrycznie nowy tusz lub toner, fabrycznie nowe bębny światłoczułe, fabrycznie nowe oryginalne opakowanie nienoszące znamion otwierania), bez śladów używania lub uszkodzenia, nieregenerowane,zapakowane w opakowanie indywidualne uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, takich jak np. światło, kurz i wilgoć. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający za dowód uzna oświadczenie Wykonawcy. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantujący użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia ich jednostce administracji podatkowej województwa opolskiego. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są wysokiej jakości, nie gorszej niż materiały oferowane przez producenta urządzeń i materiałów eksploatacyjnych, zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie z oznaczeniem terminu przydatności do użycia, ilości kopii, rodzaju materiału eksploatacyjnego, numeru katalogowego, parametrów technicznych itp. oraz zawierajace wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp. bez konieczności naruszania opakowania). W wykazie zamawianych materiałów eksploatacyjnych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, należy zamieścić opis oferowanych materiałów, zawierający informacje o producentach, typach, rodzajach i parametrach oferowanych elementów składowych przedmiotu zamówienia. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, z jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego, zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz przedłożenia Karty odbioru odpadu potwierdzającej przekazanie, przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie odpadów, przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego, zużytych materiałów eksploatacyjnych. Dostawy następować będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania pocztą elektroniczną lub faksem. Maksymalny termin realizacji dostawy do siedziby jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego, który Wykonawca określi w złożonej ofercie, nie może być dłuższy niż 4 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów dostarczenia sprzętu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego, w szczególności kosztów opakowania i transportu. W przypadku dostawy produktu złej jakości, który spowoduje uszkodzenie sprzętu, kosztem naprawy z tego tytułu zostanie obciążony Wykonawca. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny lub wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia na własny koszt towaru zgodnego z wymaganiami Zamawiającego. W załączniku nr 2 do SIWZ, wykazano szacunkowe ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w celu obliczenia, przez Wykonawców, wartości oferty. Szacunku dokonano przy zachowaniu maksymalnej rzetelności i staranności. Faktyczna ilość dostarczanych materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania. Ilości te mogą się różnić od podanych w załączniku nr 2 do SIWZ. W niniejszym postępowaniu w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego, Zamawiający, na podstawie art. 34 ust.5 PZP przewiduje prawo opcji, które określone zostało przez Zamawiającego w następujący sposób: 70 procent całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 70 procent maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie podstawowe, 30 procent całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 30 procent maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie objęte wspomnianym prawem opcji.Prawo opcji, które Zamawiający przewidział w przedmiotowym postępowaniu, zostało przez niego określone stosunkiem procentowym, licząc od całkowitej wartości zamówienia - tożsamej z kwotą podaną w ofercie Wykonawcy. Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 PZP. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy do poszczególnych jednostek administracji podatkowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach