Sąd Okręgowy w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-404 Płock, Plac Narutowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 269 72 19, , fax. 243 603 941
- Data zamieszczenia: 2019-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Płocku
Plac Narutowicza 4
09-404 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 269 72 19, , fax. 243 603 941
REGON: 57065400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Gostyninie i Sądu Rejonowego w Sierpcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, która zabezpieczy potrzeby Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Gostyninie i Sądu Rejonowego w Sierpcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były wysokiej jakości oraz zapewniały kompatybilność pracy z urządzaniami Zamawiającego, zapewniały należyte bezpieczeństwo oraz posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 5. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku Unii Europejskiej. 6. Zaproponowane materiały eksploatacyjne muszą być produktami fabrycznie nowymi dedykowanymi do danego sprzętu, zalecanymi przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone oraz nie mogą zawierać elementów pochodzących z recyklingu. 7. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na okres 12 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 8. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostarczanie materiałów równoważnych na zasadach określonych w SIWZ ( za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych dedykowanych dla urządzeń objętych gwarancją producenta), pod warunkiem, że spełniają wymagane parametry techniczne co najmniej takie jak oryginalne, nie będą powodowały uszkodzeń sprzętu kopiującego i drukującego i będą w sposób właściwy współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać zabezpieczenie szczelności zbiorników. Opakowanie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego jak i kaseta winny być opatrzone logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, oryginalnym symbolem oraz nr katalogowym oryginalnego produktu umożliwiającym identyfikację po rozpakowaniu oraz zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem i terminem przydatności do użytku. 9. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, tj. certyfikaty ISO 19752, ISO 19798, ISO 24111, ISO 24112, ISO 9001, ISO 14001. 10. Wykonawca powinien udzielić gwarancji na produkty równoważne, na okres 12 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Gwarancja obejmuje także zwrot kosztów naprawy drukarki lub jej wymianę na nową o porównywalnych parametrach, jeżeli przyczyną awarii jest zastosowanie produktu równoważnego. 11. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzeń, do którego są przeznaczone. 12. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność wymaganych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta danego urządzenia albo produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, albo po otwarciu produkt wysypuje się, tj. może spowodować zanieczyszczenia urządzenia powodujące wydruk zabrudzonych stron, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia przez Zmawiającego o wadliwym produkcie. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich dostawy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/kopiarki/urządzenia wielofunkcyjnego, gdy uszkodzenie powstało w wyniku zastosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemna opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/kopiarki/urządzenia wielofunkcyjnego. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu pięciu dni roboczych od momentu zgłoszenia (e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 14. W przypadku trwałego uszkodzenia danego urządzenia z przyczyn wymienionych powyżej i braku możliwości dokonania naprawy Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany urządzenia na fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach technicznych w ciągu siedmiu dni licząc od dnia otrzymania wyników opinii lub ekspertyzy. 15. Ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w załączniku numer 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 16. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego – Sąd Okręgowy w Płocku telefonicznie lub mailowo. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem w terminie maksymalnie czterech dni roboczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2021-02-26 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Dodano: 2020-02-17 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie
Dodano: 2020-01-24 - Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Dodano: 2019-12-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-06-21