Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 01673 Warszawa, ul. Podleśna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 225 694 415
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Podleśna 61
01673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 225 694 415
REGON: 8050700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek z podziałem na 5 części” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. „Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek z podziałem na 5 części.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i szacunkową ilość materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek określa: 1) Załącznik nr 7a do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 1 zamówienia. 2) Załącznik nr 7b do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 2 zamówienia. 3) Załącznik nr 7c do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 3 zamówienia. 4) Załącznik nr 7d do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 4 zamówienia. 5) Załącznik nr 7e do SIWZ–Formularz rzeczowo-cenowy dla części nr 5 zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio: 1) dla części nr 1 zamówienia – 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); 2) dla części nr 2 zamówienia – 600 zł (słownie: sześćset złotych); 3) dla części nr 3 zamówienia – 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych); 4) dla części nr 4 zamówienia – 800 zł (słownie: osiemset złotych); 5) dla części nr 5 zamówienia – 1 800 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy przedstawić na etapie składania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby dokumenty mające stanowić dowody na przedmiotową okoliczność określały co najmniej: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie, o którym mowa wyżej, zostało sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdz. XI ust. 12, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Obowiązek, o którym mowa wyżej, nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta w Ciechanowie w 2023 r.
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych (tuszy) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu .
Dodano: 2023-07-21 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2021-03-30 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2020-12-17 - ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
Dodano: 2020-02-05 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-12-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i jego Filii
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2019-11-08