Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul. Podwale 30
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 748 1170 , fax. 71 748 1179
- Data zamieszczenia: 2024-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
ul. Podwale 30
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 748 1170, fax. 71 748 1179
REGON: 000683594 - Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zależna od potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Każda dostawa realizowana będzie na podstawie indywidualnych zapotrzebowań Zamawiającego składanych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia. Szczegółowa specyfikacja asortymentowo–ilościowa oraz parametry zamawianych materiałów składających się na przedmiot zamówienia została określona w Załączniku nr 2 do SWZ „Formularz cenowy oferty - kalkulacja cenowa” będącym jednocześnie formularzem cenowym oferty i jej integralną częścią. Załącznik nr 2 do SWZ zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia, określają jego klasę a wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ materiały należy traktować jako wzorzec. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:a)posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b)posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresied)zdolności technicznej lub zawodowej:2.Warunek opisany w punkcie 1 litera „d” zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączy dowody określające czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.•Za dostawy odpowiadające rodzajem, Zamawiający uzna minimum 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych [tuszy i/lub tonerów] do urządzeń takich jak drukarki i/lub kserokopiarki i/lub urządzenia wielofunkcyjne, z których każda spełnia łącznie następujące warunki:Dostawa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie terminu wykonywania danej dostawy, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i te parametry dotyczące terminu wykonywania dostawy Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych dostaw”, tj. Załącznika nr 6 do SWZ.•Za dostawy odpowiadające wartością, Zamawiający uzna minimum 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych [tuszy i/lub tonerów], z których każda spełnia łącznie następujące warunki:Wartość dostawy wynosiła/wynosi nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku dostaw wykonywanych (będących w trakcie wykonywania), warunek zostanie uznany za spełniony, gdy na dzień składania ofert dotychczasowa wartość realizacji umowy dotyczącej danej dostawy wynosi nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) i te parametry dotyczące wartości zrealizowanej dostawy Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych dostaw”, tj. Załącznika nr 6 do SWZ.3.Wykonawca wraz z ofertą składa zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oświadczenie dotyczące Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4.Spełnianie warunku szczegółowego opisanego w punkcie 1 litera: „d” Zamawiający oceni na podstawie załączonego na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, aktualnego na dzień złożenia „Wykazu zrealizowanych dostaw”, sporządzonego zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ. Wykaz ten we wskazanym przez Zamawiającego terminie składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.Szczegółowe wymagania dotyczące "Wykazu zrealizowanych dostaw" zawarto w Rozdziale VIII i X SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa tuszy i tonerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-04-14 - Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2023-2024
Dodano: 2023-02-21 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2021-03-19 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2021-01-12 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2020-12-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2020-12-10 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, na potrzeby realizacji zadań Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Dodano: 2020-11-09