Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 50 54 444 , fax. 022 8271960
- Data zamieszczenia: 2013-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
ul. Świętokrzyska 20 20
00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 50 54 444, fax. 022 8271960
REGON: 00008049900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowy instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero i papieru toaletowego na potrzeby IERiGŻ-PIB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero i papieru toaletowego na potrzeby Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB. 3.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określone jest załączniku nr 6 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. 3.3. Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień częściowych składanych na piśmie, faksem lub mailem przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Przewiduje się, że dostawy częściowe będą realizowane raz w miesiącu. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy częściowe w terminie 7 dni od daty otrzymania zamówienia częściowego. Asortyment ujęty w zamówieniu częściowym winien być w całości dostarczony w ramach jednej dostawy. 3.5. Wykonawca będzie dostarczał materiały biurowe i papier będące przedmiotem zamówienia na własny koszt i ryzyko wraz z wniesieniem we wskazane miejsce w siedzibie Zamawiającego. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości zamawianych materiałów w poszczególnych asortymentach, w ramach wynagrodzenia umownego. 3.7. Zakres zamówienia może być pomniejszony o 25% ogólnej wartości zamówienia . 3.8. Zakup przez Zamawiającego mniejszej ilości materiałów biurowych i papieru niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.9. Nazwy własne niektórych materiałów biurowych zostały użyte w Formularzu cenowym ze względu na specyfikę tych artykułów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne przy zachowaniu parametrów technicznych i jakościowych produktów określonych w pkt 3.2. Za produkt równoważny Zamawiający uzna tylko taki, który ma tożsame ze wskazanym cechy techniczne i jakościowe. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. 3.10. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe i w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, uszkodzeń, itp. Nie dopuszcza się materiałów biurowych nie opatrzonych znakiem identyfikującym produkt. W przypadku folii do bindowania, kopert, koszulek, teczek i skoroszytów dopuszcza się znak identyfikujący produkt na opakowaniu zbiorczym (np. koszulka na dokumenty A-4 groszkowa z klapką otwieraną z boku, ze wzmocnionym brzegiem umożliwiającym wpięcie do segregatora, op. 10 szt.). 3.11. Zamawiający wymaga podania w załączniku nr 6 do SIWZ - Formularzu asortymentowo- cenowym nazwy producenta - marki oferowanego przedmiotu zamówienia dla każdej pozycji asortymentowej. W okresie trwania umowy Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia według producenta oraz marki określonego w złożonej ofercie załącznik nr 6 do SIWZ. 3.12. Na oferowane materiały biurowe Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 3.13. Wykonawca dostarczy wzory oferowanych materiałów biurowych zgodnie z pkt 7.1.4. SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iergz.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18