Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze

Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 68 3284871
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    ul. Zamenhofa 1 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3270215, 3284870, fax. 68 3284871
    REGON: 00103663200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papierniczych oraz tonerów w 2014 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz jednostek podległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2, który jednocześnie stanowi załącznik cenowy. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w zestawieniu, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne do drukarek jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny (w stosunku do materiałów eksploatacyjnych do drukarek) zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych, bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. W przypadku zaproponowania równoważnego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca oświadcza, iż: - proces produkcji i stosownie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, - producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, - w przypadku usterki wywołanej przez stosownie produktów równoważnych zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania, - zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny jest w pełni kompatybilny z rządzeniem, do jakiego jest przeznaczony tzn. pozwala na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję, - zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny działa analogicznie jak materiał oryginalny producenta urządzenia. Materiał jest umieszczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z etykietą, musi posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku awaryjności dostarczanych zamienników tonerów i tuszy (po trzech zgłoszeniach danego tonera do reklamacji), Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany producenta. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający określi każdorazowo rodzaj i ilości dostarczanego asortymentu. Wykonawca dostarcza materiały po otrzymaniu zamówienia (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) od Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia, chyba że w zamówieniu podano dłuższy termin, własnym środkiem transportu na koszt wykonawcy, w ilości podanej w zamówieniu. Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania dostarczonych materiałów i wstawienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Podane przez Wykonawcę ceny jednostkowe artykułów są niezmienne i obowiązują przez cały okres trwania umowy. Podane w załączniku cenowym ilości artykułów są szacunkowe. Mogą one ulec zmianie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, jednak całkowite wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy nie przekroczy wartości oferty. Podane ilości nie wiążą Dostawcy i nie będzie on rościł praw w przypadku ich zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach