Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 18670000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa leków i środków leczniczych weterynaryjnych oraz drobnego sprzętu weterynaryjnego dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa leków i środków weterynaryjnych oraz drobnego sprzętu weterynaryjnego dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej. Wykonawca dostarczy towar zdatny do użytku przez okres przydatności nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1 do SIWZ, fabrycznie nowy, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zamawiający będzie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu w terminie 7 dni od daty odbioru, a w przypadku dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem oraz wad jakościowych produktów - w terminie 30 dni od ich ujawnienia. W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 5 dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ, Zamawiający zwróci towar a dostawę uznaje jako niezrealizowana w terminie, co będzie stanowiło podstawę do naliczania kar , o których mowa § 7 ust 1 wzoru umowy. Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a) Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b) Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c) Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d) Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e) Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 Każda z wymienionych jednostek, będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (lub przez Głównego Lekarza Weterynarii).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz Arkusz kalkulacyjny załącznik nr 1.1. do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 a do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawowg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 6) oświadczenia, dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci , jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ; 8) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Dodano: 2023-06-04 - Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Dodano: 2023-04-06 - Sukcesywne dostawy produktów leczniczych niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19.
Dodano: 2021-05-27 - Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia zawarcia umowy do 02.09.2020 r.
Dodano: 2020-06-02 - Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia zawarcia umowy do 02.09.2020 r.
Dodano: 2019-12-17 - Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia zawarcia umowy do 02.09.2020 r.
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia zawarcia umowy do 02.09.2020 r
Dodano: 2019-09-09 - Dostawa leków i środków leczniczych weterynaryjnych oraz drobnego sprzętu weterynaryjnego
Dodano: 2019-06-12 - Dostawa produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres od dnia zawarcia umowy do 27.08.2019 r.
Dodano: 2019-05-30 - Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego wraz z osprzętem oraz mleka modyfikowane - uzupełnienie
Dodano: 2019-01-24