Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miir.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa krzeseł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych krzeseł obrotowych, konferencyjnych i metalowych tapicerowanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Formularz Ofertowy i Formularz Cenowy sporządzone i wypełnione według wzorów stanowiących Załącznik Nr 6 i Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 i Załącznik Nr 4 do SIWZ, c) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. atesty trudnozapalności materiałów użytych do obicia krzeseł tapicerowanych, atesty wytrzymałościowe, protokoły oceny ergonomicznej dla krzeseł biurowych obrotowych, certyfikaty potwierdzające spełnianie norm PN-EN ISO 9001:2015-10 (system zarządzania jakością) oraz PN-EN ISO 14001:2015-09 (systemy zarządzania środowiskowego) lub równoważne w zakresie stosowania: projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu mebli biurowych oraz ich komponentów d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23 - Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-18