Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 285-40-31
  • Data zamieszczenia: 2023-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 285-40-31
    REGON: 000308560
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukcesywnych dostaw wyrobów medycznych - drobnego sprzętu medycznego. Asortyment jest niezbędny do bieżącego funkcjonowania Pracowni Endoskopii.2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. Szczegółowy wykaz asortymentu, który składa się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie jest to formularz asortymentowy.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę ofert na dowolną ilość części.4. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.5. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązuje wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. W formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, czy poszczególny asortyment jest zakwalifikowany jak wyrób medyczny.6. Wykonawca realizuje dostawy w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych, następujących po dniu złożenia zamówienia, w godzinach od 8.00-13.00. Towar należy dostarczyć bezpośrednio do pomieszczeń Pracowni Endoskopii (pomieszczenie na parterze szpitala). Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych – wolnych ustawowo od pracy.7. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z dostawą asortymentu do Zamawiającego.8. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy, w przypadku jeżeli asortyment stanowiący przedmiot zamówienia będzie wadliwy.10. Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu (prawidłowo wystawionej).11. Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT – oryginał oraz kopię. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w postaci elektronicznej, oraz o ile zajdzie taka konieczność - zgodnie z BLOZ 9, format pliku txt. Wykonawca może również dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania lub stosownie do brzmienia - art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług – w postaci elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sukcesywnych dostaw wyrobów medycznych - drobnego sprzętu medycznego. Asortyment jest niezbędny do bieżącego funkcjonowania Pracowni Endoskopii.2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. Szczegółowy wykaz asortymentu, który składa się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie jest to formularz asortymentowy.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę ofert na dowolną ilość części.4. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.5. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązuje wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. W formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest wskazać, czy poszczególny asortyment jest zakwalifikowany jak wyrób medyczny.6. Wykonawca realizuje dostawy w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych, następujących po dniu złożenia zamówienia, w godzinach od 8.00-13.00. Towar należy dostarczyć bezpośrednio do pomieszczeń Pracowni Endoskopii (pomieszczenie na parterze szpitala). Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych – wolnych ustawowo od pracy.7. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z dostawą asortymentu do Zamawiającego.8. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy, w przypadku jeżeli asortyment stanowiący przedmiot zamówienia będzie wadliwy.10. Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu (prawidłowo wystawionej).11. Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT – oryginał oraz kopię. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w postaci elektronicznej, oraz o ile zajdzie taka konieczność - zgodnie z BLOZ 9, format pliku txt. Wykonawca może również dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania lub stosownie do brzmienia - art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług – w postaci elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach