Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej – na rok 2019

Zespół Szkolno -Przedszkolny w Polance Wielkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-607 Polanka Wielka, ul. Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 84 88 800 , fax. 33 84 88 800
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno -Przedszkolny w Polance Wielkiej
    ul. Długa 14
    32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 33 84 88 800, fax. 33 84 88 800
    REGON: 36799384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolepolanka.edu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej – na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych zgodnie z poniższym podziałem na części zwanych dalej pakietami. Pakiet I – warzywa i owoce CPV 15.00.00.00-8, 15.30.0000-1. Pakiet II – mięso drobiowe i wyroby CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Pakiet III – produkty mleczarskie. CPV 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3. Pakiet IV – mrożonki i produkty przetworzone CPV 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0. Pakiet V – produkty spożywcze CPV 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1. Pakiet VI – pieczywo i wyroby cukiernicze CPV 15.00.00.00-8. Pakiet VII mięso i wyroby wędliniarskie CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. 1) Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Dostawa jest na koszt Dostawcy, bezpośrednio do magazynu Zamawiającego. Przedmiot dostawy objęty powinien być stałą kontrolą weterynaryjną, kontrolą Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, przydatnością do spożycia co najmniej w połowie określonej ważności. Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz.U. 2016 poz. 1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzież w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Wyroby mleczarskie, nabiał, ryby i mrożonki, pozostałe artykuły żywnościowe według ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanego przez zgłaszającego zapotrzebowania na dostawę i zużycie, w przypadku pozostałych artykułów żywnościowych ważność przydatności do spożycia musi wynosić co najmniej 3 miesiące od daty dostawy. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny, mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, wyroby garmażeryjne oraz jaja – zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, świeże z bieżącej produkcji. Warzywa, owoce, ziemniaki - świeże, pierwsza klasa jakości, odpowiednio zapakowane. Transport do Zamawiającego musi zapewniać pełnowartościowość produktów. Zamawiający odmówi przyjęcia warzyw, ziemniaków, owoców porażonych mokrą bądź suchą zgnilizną, zapleśniałych, zgnitych, zaparzonych, zwiędniętych, zafermentowanych, porażonych chorobami, z obcym zapachem, uszkodzonych mechanicznie (w tym uszkodzenia powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego – zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania produktów w nieodpowiednich warunkach), uszkodzonych przez szkodniki, z obecnością szkodników lub ich pozostałości, łykowatych, miękkich, ze sparciałymi korzeniami. Mleko lub produkty mleczne zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008. Tłuszcze mleczne do smarowania (masło, olej) – wg rozporządzenia (UE) nr 1308/2013. Olej – roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Wyroby mleczarskie, nabiał, ryby i mrożonki, pozostałe artykuły żywnościowe według ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanego przez zgłaszającego zapotrzebowania na dostawę i zużycie, w przypadku pozostałych artykułów żywnościowych ważność przydatności do spożycia musi wynosić co najmniej 3 miesiące od daty dostawy.Przyprawy – o jednolitym smaku charakterystycznym dla użytych składników, bez obcych posmaków i zapachów, opakowane w torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. Soki – bez dodatku cukru. Sól – o obniżonej zawartości sodu (sodowo – potasowa). Pieczywo świeże z bieżącej produkcji, o obniżonej zawartości soli zgodnie obowiązującymi przepisami – maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku. Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych wyłącznie przez producenta. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania przez wykonawcę pieczywa ze zwrotów, odświeżanego. Dostawa pozostałych artykułów przez hurtowników. Przy użyciu co najmniej 1 środka transportu posiadającego aktualne decyzje, zaświadczenia, opinie, wyniki kontroli wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej lub inny dokument wystawiony przez uprawniony organ kontroli, dotyczące spełnienia przez środki transportu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania do przewozu artykułów wymagających chłodzenia oraz surowców i produktów pochodzenia zwierzęcego (Zamawiający wymaga, aby dokumenty te posiadały w swojej treści informację o nr rej. środka transportu, którym będą realizowane dostawy zgodnie z wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, o którym mowa w punkcie 8 - warunki udziału w postępowaniu) – dotyczy części nr 2 i 4. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, skład, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. W przypadku stwierdzenia nieświeżości lub zepsucia dostarczonych produktów, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia świeżego towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczeń - załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 1 do SIWZ) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach