Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, Konarskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 221 82 09 , fax. 17 221 78 68
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach
Konarskiego 4
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. 17 221 82 09, fax. 17 221 78 68
REGON: 690043220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jo.ropczyce.bip.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, warzyw i owoców mrożonych, jajek. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla: Części nr I zamówienia - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9; części nr II - Produkty mleczarskie, jaja - CPV 15500000-3; CPV – 03142500-3; części nr III Różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6;; części nr IV - Produkty mięsne (wieprzowe) - CPV 15100000-9, części nr V - Produkty mięsne (drobiowe) - CPV 15112000-6; części nr VI Warzywa i owoce – CPV 0320000-3; części nr VII Ryby mrożone, filety rybne – CPV 15220000-6; część nr VIII Warzywa i owoce mrożone - CPV 15331170-9; części nr IX Wyroby garmażeryjne – CPV – 15851000-8. 1.2. Miejscem wykonywania zamówienia jest Szkoła Podstawowa nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach z siedzibą przy ul. Konarskiego 4, 39-100 Ropczyce. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. X ust. 4 pkt 4.1 – 4.3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XI ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie z art. 25a ust 1 warunki udziału postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- JEDNORAZOWA DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE
Dodano: 2024-04-05 - DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW I JAJ DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH, KONSERWOWYCH I MROŻONYCH, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH ORAZ INNYCH PRODUKTÓW MROŻONYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA NABIAŁU DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA PIECZYWA, WYROBÓW CIASTKARSKICH I CIAST DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe oraz Zespołu Żłobków Gminy Miejsce Piastowe – „Mleko i produkty mleczne”
Dodano: 2024-01-11 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Stalach w roku 2024
Dodano: 2023-12-11