Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 20-072 Lublin, Lubomelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5245108/09 w.13, , fax. 081 5245108/09
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Lubomelska 1-3
20-072 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5245108/09 w.13, , fax. 081 5245108/09
REGON: 007003467 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.ohp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim – 12 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 12 części, w tym: część I – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych część II – dostawa owoców i warzyw świeżych część III – dostawa olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych część IV – dostawa produktów mleczarskich część V – dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych część VI – dostawa różnych produktów spożywczych – pozostałych część VII – dostawa napojów bezalkoholowych część VIII – dostawa produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych część IX – dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. część X – dostawa świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC część XI – dostawa produktów mrożonych część XII – dostawa owoców i warzyw przetworzonych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 3. załącznik 1a - 1l w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2024
Dodano: 2024-02-07 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
Dodano: 2024-01-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-11 - „Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.”
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
Dodano: 2023-12-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2024
Dodano: 2023-11-13