Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykulów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im.H. Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2016

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Szkolna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3187315 , fax. 94 3187315
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza
    ul. Szkolna 1 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3187315, fax. 94 3187315
    REGON: 33106209700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykulów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im.H. Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2016, których szczegółowy rodzaj - asortyment oraz ilość określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia z podziałem na dziewięć zadań:Zadanie Nr 1 Artykuły ogólnospożywcze, Zadanie Nr 2 Jajka, Zadanie Nr 3 Mięso i wyroby wędliniarskie, Zadanie Nr 4 Drób i wyroby drobiarskie, Zadanie Nr 5 Produkty mleczarskie, Zadanie Nr 6 Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie, Zadanie Nr 7 Mrożonki, Zadanie nr 8 Ryby i przetwory rybne, Zadanie nr 9 Warzywa, owoce i ziemniaki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1- 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) dla zadania nr 2- 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych) dla zadania nr 3- 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) dla zadania nr 4- 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) dla zadania nr 5- 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) dla zadania nr 6- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla zadania nr 7- 100,00 zł (słownie: sto złotych) dla zadania nr 8- 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) dla zadania nr 9- 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do 02.12.2015r. do godz.900. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust 6. Ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BBS w Darłowie Oddział w Bobolicach nr: 91856610130200030320010002 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W BOBOLICACH W ROKU 2016 - z dopiskiem informacji na jakie zadania składana jest oferta tj.: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę, minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie - opisanej Wadium- przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Boblicach w roku 2016 z dopiskiem informacji na jakie zadania składana jest oferta tj.: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9 załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego tj. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach ul. Szkolna 1, 76-020 Bobolice w dni powszednie w terminie do 02.12.2015r. do godz.900 w pok. nr 19- sekretariat. 6. Wadium w formie gwarancji/poręczenia powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania z ofertą. 17. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 18. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp.bobolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach