Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2018

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 76020 Bobolice, ul. Szkolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 187 315 , fax. 943 187 315
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza
    ul. Szkolna 1
    76020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 187 315, fax. 943 187 315
    REGON: 33106209700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2018, których szczegółowy rodzaj - asortyment oraz ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ- zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia z podziałem na 9 zadań: zadanie nr 1 artykuły ogólnospożywcze, zadanie nr 2 jajka, zadanie nr 3 mięso i wyroby wędliniarskie, zadanie nr 4 drób i wyroby drobiarskie, zadanie nr 5 produkty mleczarskie, zadanie nr 6 pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie, zadanie nr 7 mrożonki, zadanie nr 8 ryby i przetwory rybne, zadanie nr 9 warzywa, owoce i ziemniaki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Ustawą PZP Dz. U. 2015.2164 j.t. 2015.12.22
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego o niezaleganiu podatku, zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu opłat, wykaz wykonanych dostaw, umowa - wzór, oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, aktualna decyzja z Państwowego Powiatowego Inspektora sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu artykułów spożywczych, referencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach