Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 76020 Bobolice, ul. Szkolna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 187 315 , fax. 943 187 315
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza
ul. Szkolna 1
76020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 187 315, fax. 943 187 315
REGON: 33106209700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.bobolice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2018, których szczegółowy rodzaj - asortyment oraz ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ- zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia z podziałem na 9 zadań: zadanie nr 1 artykuły ogólnospożywcze, zadanie nr 2 jajka, zadanie nr 3 mięso i wyroby wędliniarskie, zadanie nr 4 drób i wyroby drobiarskie, zadanie nr 5 produkty mleczarskie, zadanie nr 6 pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie, zadanie nr 7 mrożonki, zadanie nr 8 ryby i przetwory rybne, zadanie nr 9 warzywa, owoce i ziemniaki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Ustawą PZP Dz. U. 2015.2164 j.t. 2015.12.22
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego o niezaleganiu podatku, zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu opłat, wykaz wykonanych dostaw, umowa - wzór, oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, aktualna decyzja z Państwowego Powiatowego Inspektora sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu artykułów spożywczych, referencje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywna dostawa kawy i herbaty na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa nabiału i tłuszczy na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa ryb i owoców morza na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywna dostawa produktów mrożonych na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-10 - Sukcesywna dostawa napojów do Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-10 - Sukcesywna dostawa lodów i deserów lodowych na rzecz Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-03-10 - Sukcesywna dostawa alkoholi do Fabryki Wody w Szczecinie
Dodano: 2024-02-28 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin
Dodano: 2024-02-27