Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2019

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 76020 Bobolice, ul. Szkolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 187 315 , fax. 943 187 315
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza
    ul. Szkolna 1
    76020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 187 315, fax. 943 187 315
    REGON: 33106209700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach w roku 2019, których szczegółowy rodzaj - asortyment oraz ilość określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia z podziałem na dziewięć zadań: Zadanie Nr 1 Artykuły ogólnospożywcze; Zadanie Nr 2 Jajka; Zadanie nr 3 Mięso i wyroby wędliniarskie; Zadanie nr 4 Drób i wyroby drobiarskie; Zadanie nr 5 Produkty mleczarskie; Zadanie nr 6 Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie; Zadanie nr 7 Mrożonki; Zadanie nr 8 Ryby i przetwory rybne; Zadanie nr 9 Warzywa, owoce i ziemniaki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Ustawą PZP Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; wykaz wykonanych dostaw; umowa- wzór; oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, aktualna decyzja z Państwowego Powiatowego Insepektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu art. spożywczych, referencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach