Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 4 w Rzeszowie ul. Staroniwska 55 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie z podziałem na 7 części w ilościach i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do dostarczenia artykułów właściwych tj. wolnych od wad.Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Ogólny Opis Przedmiotu zamówienia dla wszystkich części - dla Części 1: OPZ dla cz.1- Załącznik nr 1 - dla Części 2: OPZ dla cz.2- Załącznik nr 2 - dla Części 3: OPZ dla cz.3- Załącznik nr 3 - dla Części 4: OPZ dla cz.4- Załącznik nr 4 - dla Części 5: OPZ dla cz.5- Załącznik nr 5 - dla Części 6: OPZ dla cz.6- Załącznik nr 6 - dla Części 7: OPZ dla cz.7- Załącznik nr 7 - wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena zawarte w druku OFERTA). Oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium: ,,czas reakcji''. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "DOSTAWY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ MROŻONEK DO ZAKŁADU KARNEGO W UHERCACH MINERALNYCH"
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów spożywczych 2023/2024
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jarosławiu
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w I półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-02-02 - produkty spożywcze, produkty mleczarskie, pieczywo, ryby, mrożonki, mięso i wędliny, warzywa i owoce
Dodano: 2024-01-23 - „Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych w 2024 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk”
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa różnych produktów spożywczych oraz warzyw owoców i orzechów do Internatu Zespołu Szkół Techniczno Weterynaryjnych w Trzcianie na rok 2024
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa artykułów spożywczych 2023/2024
Dodano: 2023-10-31