Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański (6 części) w roku 2021 - dwie lokalizacje

MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI, SZKOLNA
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683276508
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKO GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE
    SZKOLNA 6
    66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI, woj. lubuskie
    tel. 683276508
    REGON: 97002362000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański (6 części) w roku 2021 - dwie lokalizacje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, działającego w dwóch lokalizacjach - 1) ul. Szkolna 6 i 2) ul. Kościuszki 42; podzielone na 6 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami, według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1. formularz OFERTA, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach, tj.: a) dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia, b) dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia, c) dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia, d) dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia, e) dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia, f) dla części 6 - Opis przedmiotu zamówienia; 4. Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) - niezbędne do przyznania punktów w poza cenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach