Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: pieczywa mrożonego i ciastek mrożonych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 84 94 , fax. 74 848 84 94
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
    ul. Ratuszowa 6
    58304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 84 94, fax. 74 848 84 94
    REGON: 2069886400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: pieczywa mrożonego i ciastek mrożonych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych –pieczywa mrożonego i ciastek mrożonych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem ofertowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w Załączniku nr 2 ilości nie są ilościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb Zamawiającego o nie więcej niż 20%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. Zamawiający będzie składał zamówienia od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 16:00 w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego. Zamówienia składane będą pisemnie. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia przesyłki ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy. Wszystkie dostarczane produkty muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz muszą cechować się wysokimi walorami smakowymi. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na oferowane produkty wszelkich niezbędnych dokumentów badań i dopuszczeń do obrotu, certyfikatów i atestów wymaganych przez normy i przepisy mające zastosowanie względem danego typu wyrobu oraz zobowiązany jest do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego kopii tych dokumentów. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), d) masa netto, e) warunki przechowywania, f) wykaz składników wg udziału surowców. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.Przyjęcie towaru odbywać się będzie na podstawie dowodu dostawy sporządzonego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Wykonawca będzie realizował zamówienie środkiem transportu, który posiada aktualną decyzję zatwierdzającą go jako środek transportu środków spożywczych mrożonych i wpisany jest do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Miejsce dostaw : Magazyn w Hotelu AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne „AQ.UA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. ul. Ratuszowa 6 58- 304 Wałbrzych, tel./fax +48 74 848 84 94, e-mail: biuro@aqua-zdroj.pl, zwana dalej Administratorem. 2.Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail iodo@aqua- zdroj.pl, tel./fax +48 74 848 84 94 3.Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych –„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: pieczywa mrożonego i ciastek mrożonych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. 4.Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 5.Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8.Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy. b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy**. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***. d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. 9. Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych. b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 2. Jeżeli w postępowaniu wybrana zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach