Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43309 Bielsko-Biała, ul. Pocztowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 814 00 20, 33 810 03 36 , fax. 33 810 03 36
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej
ul. Pocztowa
43309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 814 00 20, 33 810 03 36, fax. 33 810 03 36
REGON: 7235014900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.p31.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Miasta Bielsko-Biała
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW , RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ W ROKU 2019 R - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37, Przedszkola nr 42 w roku 2019 zgodnie z załącznikiem cenowym. 2. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. W przypadku okoliczności których nie można było przewidzieć (innych niż wymienione w ust. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów spożywczych (wymienionych w załączniku cenowym), pod warunkiem, że wartość zamawianych artykułów spożywczych nie może być mniejsza niż 50% wartości umowy oraz nie większa niż wartość umowy. 5. Dostawy będą dokonywane partiami ,w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. 6. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe za pomocą wiadomości email, wiadomości sms, faksu lub w wersji papierowej. 7. W sytuacjach wyjątkowych Wykonawca będzie zobowiązany się do dostaw artykułów żywnościowych w trybie pilnym, tzn. w dniu otrzymania zamówienia. Zamówienie będzie przekazywane telefonicznie. 8. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 9. Artykuły spożywcze winny być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.). 10. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 1.08.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek i wstawienia do magazynu żywnościowego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 15.00.00.00-8 Opis części zamówienia: Przedszkole nr 31: P31.1-ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE – CPV: 15800000-6, P31.2 -WARZYWA I OWOCE – CPV: 15300000-1, P31.3 – NABIAŁ ,TŁUSZCZE I OLEJE – CPV: 15430000-1, P31.4 – PIECZYWO – CPV: 15811000-6, P31.5 -MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB – CPV: 15100000-9, 15112000-6, P31.6– PRODUKTY MROŻONE – CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5, P31.7 PRODUKTY SUSZONE – CPV: 15890000-3, P31.8 – JAJKA ,,L” – CPV: 03142500-3, P31.9 -WODA ŹRÓDLANA – CPV: 15981000-8, P31.10 – SOKI OWOCOWE – CPV: 15321000-4 Przedszkole nr 37 P37.1 - MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB – CPV: 15100000-9, 15112000-6, P37.2 – MROZONKI I RYBY MROŻONE – CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5, P37.3– JAJKA ,,L” – CPV: 03142500-3, P37.4 – PIECZYWO – CPV: 15811000-6, P37.5 -WARZYWA I OWOCE – CPV: 15300000-1, P37.6 – NABIAŁ I TŁUSZCZE – CPV: 15430000-1, P37.7 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI i JEJ – CPV: 15600000-4, P37.8 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE– CPV: 15800000-6, Przedszkole nr 42 P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE - CPV: 15300000-1 P42.2 – JAJKA – CPV: 03142500-3, P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY – CPV: 15100000-9, 15112000-6, P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY – CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5, P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE – CPV: 15430000-1, P42.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU I JEJ PRODUKTÓW – CPV: 15600000-4, P42.7 - PRODUKTY SPOŻYWCZE – CPV: 15800000-6, P42.8 – PIECZYWO – CPV: 15811000-6. RAZEM: 26 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. „Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż: 1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Przedszkola nr 31 w Bielsku-Białej, ul. Pocztowa nr 24, 2. inspektorem ochrony danych - dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej- iod.pm31@mzo.bielsko.pl, 3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1986 z późn. zm.), 4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione przetargu posiada Pani/Pan* prawo do: a) dostępu do udostępnionych danych osobowych, b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 5. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo, 6. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo, 7. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia, 8. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa artykułów żywnościowych – 6 części
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2024r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: produkty spożywcze, przyprawy, jaja do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego nr 10 w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03 - Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w 2024 r.
Dodano: 2024-01-30