Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15687 Białystok, ul. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 679 38 80 , fax. 85 679 38 80 wew. 190
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
ul. Komisji Edukacji Narodowej
15687 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 679 38 80, fax. 85 679 38 80 wew. 190
REGON: 73531600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp12bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, z podziałem na 7 części: Część 1 - Mięso i przetwory mięsne, średnia częstotliwość dostawy co najmniej 4 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), Część 2 - Warzywa, owoce i jaja, średnia częstotliwość dostawy co najmniej 3 razy w tygodniu, Część 3 - Nabiał i produkty mleczarskie, drożdże, średnia częstotliwość dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu, Część 4 - Mrożone owoce i warzywa, średnia częstotliwość dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu, Część 5 - Różne artykuły spożywcze, średnia częstotliwość dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu, Część 6 - Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, dostawy odbywać się będą codziennie (pn-pt), Część 7 - Ryby mrożone i przetworzone, średnia częstotliwość dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony co do rodzaju i ilości szacunkowych wskazanych w poszczególnych częściach od nr 1 do 7 stanowiących zał. nr 2 - 8 do SIWZ. Przewidywane ilości produktów w formularzach asortymentowo-cenowych zostały podane do celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec Wykonawcy w każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i asortymentu artykułów spożywczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: a) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy (wg zał. nr 9 do SIWZ), składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu, b) Złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 9 do SIWZ) c) Złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg zał. nr 12 do SIWZ), które określa w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wg zał. nr 11 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP ( wg załącznika nr 13 do SIWZ). 5. Zamawiający wymaga, aby oferent złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający jego wpis do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 6. Zamawiający wymaga, aby oferent składający ofertę na część nr 2 złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający nadanie numeru rejestracyjnego z Podlaskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin (Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 kwietnia 2016 r. w sprawie sposobów oznakowania bulw ziemniaków innych niż sadzeniaki – Dz. U. z 2016 r. poz. 631, Ustawa z 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin – Dz. U. z 2017 r. poz 2138)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-28 - „Dostawa warzyw, owoców i jaj do Przedszkola nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-24 - „Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-28 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2023-12-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na osiem części do Przedszkola Samorządowego Nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Dodano: 2023-12-12