Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bufetu Pracowniczego UEP

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bufetu Pracowniczego UEP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Bufetu Pracowniczego UEP w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2015 r., zgodnie z asortymentem i warunkami wskazanymi w SIWZ i załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część I: Sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych do Bufetu Pracowniczego UEP Część II: Sukcesywna dostawa wód mineralnych, napojów, soków, wody źródlanej, herbat ,kaw, różnych produktów spożywczych, nabiału, mięsa, wędlin i słodyczy do Bufetu Pracowniczego UEP. 2.Szczegółowy zakres dostaw dla części I (pieczywo cukiernicze) będzie precyzowany w drodze odrębnego zapotrzebowania przekazywanego Wykonawcy raz w miesiącu za pośrednictwem poczty e-mail przez pracownika Samodzielnej Sekcji Socjalnej, a usługę Wykonawca realizować będzie codziennie w dni robocze w godzinach 7.30-8.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia, zwiększenia lub odmówienia zgłoszonego zapotrzebowania na pieczywo cukiernicze na dany dzień z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. 3.Szczegółowy zakres dostaw dla części II (wody mineralne, napoje i soki, woda źródlana, herbaty i kawy, różne produkty spożywcze, nabiał, mięso i wędliny, słodycze) będzie precyzowany każdorazowo w drodze odrębnego zapotrzebowania ze strony Zamawiającego, które Wykonawca będzie realizował maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez pracownika Samodzielnej Sekcji Socjalnej (za pośrednictwem poczty e-mail). 4.Dla asortymentu części I i części II - wymienionego w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ, obowiązywać będą ceny zgodnie z ofertą Wykonawcy przez cały okres związania umową. 5.W cenę ofertową wliczony jest koszt dostarczania zamówionych produktów oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu. Dostawy winny być realizowane w dni robocze, tj. w zakresie produktów wymieniowych w załączniku nr 6 (części II) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 13.00, oraz produktów wymienionych w załączniku nr 5 (część I) od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 8.00. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w razie wyczerpania danej pozycji asortymentu może ją zamówić na tych samych zasadach w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za cały przedmiot zamówienia. 7.Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do wyczerpania w okresie obowiązywania umowy swoimi zapotrzebowaniami kwot oraz ilości asortymentu, na które zawarta jest niniejsza umowa. 8.Ich niewyczerpanie nie daje Wykonawcy podstaw do naliczenia kar umownych albo żądania odszkodowania. 9.Zamawiający zastrzega, iż umowa bez względu na termin jej obowiązywania, wygasa w przypadku wcześniejszego wyczerpania przez Zamawiającego kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, na które umowa będzie opiewała. 10.Przedmiot danego zapotrzebowania uważa się za zrealizowany w dacie podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego tego zapotrzebowania. 11.Przez zapotrzebowanie rozumie się żądanie dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę określonych ilościowo i asortymentowo artykułów spożywczych - w sposób określony w pkt. 5.2 . i 5.3. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zapotrzebowań do ostatniego dnia okresu, na który przyszła umowa zostanie zawarta. W takim przypadku wszystkie postanowienia przyszłej umowy obowiązują do czasu dostarczenia i rozliczenia ostatniego zapotrzebowania. 13.Artykuły spożywcze, objęte jednym zapotrzebowaniem są traktowane jako jedna dostawa, niezależnie od faktycznego terminu ich dostarczenia. Powyższe dotyczy w szczególności podstawy obliczenia kar umownych za opóźnienie w realizacji zapotrzebowania. 14.Dostarczane w ramach poszczególnych zapotrzebowań produkty powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, określone w obowiązujących przepisach prawa regulujących jakość produktów spożywczych. 15.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów spożywczych w oryginalnych opakowaniach, oznakowanych nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia (dotyczy części II). 16.W dacie faktycznego dostarczenia danego produktu Zamawiającemu pozostały ( do wykorzystania) okres przydatności do spożycia nie może być krótszy aniżeli 3 / 4 okresu pomiędzy datą jego wyprodukowania a wskazaną na produkcie datą końcową przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako najlepiej spożyć (należy spożyć do) 17.Jeśli w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe lub pochodzenie produktów spożywczych oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym, smakowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ.W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę producenta i nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 27 marca 2015 r. godz. 8:00. - w wysokości: 800,00 zł - dla części II (słownie: osiemset złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach