Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych, zwana dalej artykułami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Dostawy artykułów będą odbywać się sukcesywnie (etapami) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG) Uniwersytetu Gdańskiego, przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale III pkt. 2 SIWZ. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy następujący po dniu potwierdzającym przyjęcie zamówienia przez Wykonawcę. 4. Miejsce dostaw artykułów: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego wskazane każdorazowo w zamówieniach składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG). Adresy i miejsca dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego (www.ug.edu.pl). Zmiana adresu nie stanowi zmiany umowy i wymaga jedynie poinformowania Wykonawcy. 5. Artykuły muszą: 1) spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu przedmiotowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) być fabrycznie nowe, 3) posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i/lub opatrzone metkami z nazwą artykułu i producenta, 4) jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego 5) spełniać warunki określone w PN - PN-EN, 6) jeżeli jest to wymagane prawem, być oznakowane (w tym oznakowaniem CE) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.), 7) w przypadku, gdy artykuły elektryczne są produktami wykorzystującymi energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.): a) mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) mieć dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. Wymagany termin i zakres gwarancji dla artykułów objętych gwarancją: standardowa producenta. Artykuły nie objęte gwarancją muszą posiadać datę produkcji, która jest nie dłuższa niż 12 miesięcy od dnia terminu dostawy, o którym mowa w rozdziale III SIWZ. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i reklamacji zawarte są w § 10 umowy. 7. Dostawa obejmuje również: 1) transport i wniesienie artykułów na koszt Wykonawcy, 2) odbierać (po zgłoszeniu takiej potrzeby, raz na kwartał) z obiektów Zamawiającego i utylizację starych zużytych świetlówek, żarówek energooszczędnych, itp. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego(ych) artykułu(ów), w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego artykułu(ów) a przedstawionym(i) w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie §8 ust. 1 pkt. 4) umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułu(ów) w jego pełnym zakresie. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 osoba wskazana w zamówieniu składanym drogą elektroniczną (sklep UG), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułu(ów), a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego dostarczenia artykułu(ów) zgodnego ze złożoną ofertą. Jeżeli termin ich dostarczenia przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 2 umowy. 10. Zamawiający informuje, że podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości artykułów są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych artykułów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty z § 3 ust. 2 umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa do rezygnacji z części zamówienia nie będzie stanowić zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r, poz. 1804 wraz z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie numer A120-211-141/16/MB na sukcesywną dostawę artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 ppkt. 3. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia cząstkowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach