Przetargi.pl
Stworzenie oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych mieszkańców obszaru rewitalizacji poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej oraz kompleksu lekkoatletycznego w Suchaniu wraz z ofertą zajęć sportowych - budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej w Suchaniu

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 624 015 , fax. 915 624 015
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 624 015, fax. 915 624 015
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych mieszkańców obszaru rewitalizacji poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej oraz kompleksu lekkoatletycznego w Suchaniu wraz z ofertą zajęć sportowych - budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej w Suchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa kompleksu lekkoatletycznego na działce geodezyjnej 24/4 obręb 2 miasto Suchań. Kompleks będzie się składał z bieżni poliuretanowej do biegu na 60 m., bieżni i zeskoczni do skoku w dal, boiska do siatkówki plażowej, równoważni, przeplotni podwójnej oraz miejsca na ognisko wraz z elementami małej architektury typu ławki i śmietniki. Dodatkowo zamówienie obejmuje wykonanie terenów utwardzonych – ciągi piesze, schody, ogrodzenie części działki oraz wykonanie oświetlenia obiektu. Zakres zamówienia obejmuje: 1) prace rozbiórkowe, 2) prace ziemne, 3) wykonanie bieżni i rozbiegu do skoku w dal, 4) boisko do piłki plażowej, 5) teren rekreacji – ognisko, ławki, przeplotnia oraz równoważnia, 6) wykonanie ciągu pieszego oraz schodów zewnętrznych na podbudowie betonowej z kostki betonowej, 7) ogrodzenie kompleksu lekkoatletycznego, 8) mała architektura – ławki, śmietniki, 9) zagospodarowanie terenu, 10) wykonanie oświetlenia. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy Oddział Stargard, Nr 02 9387 1042 4206 0091 2000 0030. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2) poręczeń lub gwarancji – oryginał dokumentu został złożony w taki sposób, aby można było go oddzielić od reszty oferty, natomiast kopię poręczenia lub gwarancji (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy), 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach