Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 38 62 624
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Mickiewicza 19 19
72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 38 62 624
REGON: 00054423700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie kampanii reklamowej gminy Rewal - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie kampanii reklamowej gminy Rewal, realizowanej przez Wykonawcę w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym i po uzyskaniu jego akceptacji, poprzez następujące działania: A. Produkcja reklam prasowych. B. Produkcja reklam internetowych. C. Produkcja 30 s. spotu radiowego. D. Produkcja 15 s. spotu radiowego. E. Produkcja 8s. billboardu telewizyjnego 1. Wykonanie zaplanowanych zdjęć filmowych, animacji komputerowych, efektów specjalnych, wybór głosu lektorskiego, itp. Zaakceptowanego przez Zamawiającego. F. Produkcja 15s. spotu telewizyjnego G. Przeprowadzenie działań zakresu public relations Wykonawca w oparciu o opracowaną linię kreacyjną przygotuje projekty graficzne reklam i scenariusze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kampanii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej na terenie Powiatu Świdwińskiego w ramach projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2016-03-29 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii informacyjno-promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego, promującej Oś I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
Dodano: 2015-09-30 - Przeprowadzenia kampanii Czyste ręce zdrowe zęby oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników przedszkoli i placówek edukacyjnych w zakresie zasad zdrowego żywienia dzieci oraz higienizacji w ramach realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2015-08-26 - Przeprowadzenie kampanii społecznej na terenie Powiatu Świdwińskiego w ramach projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2015-05-28 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207.000 euro na przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Projektu zakupu pasażerskiego taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich organizowanych przez Województwa: Lubuskie i Zachodniopomorskie.
Dodano: 2014-07-08 - Opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
Dodano: 2013-06-20 - Realizacja kampanii społecznej dotyczącej ekonomii społecznej w ramach projektu Profesjonalne kadry - lepsze jutro II.
Dodano: 2013-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam: 2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dodano: 2013-06-07 - Realizacja kampanii społecznej dotyczącej ekonomii społecznej w ramach projektu Profesjonalne kadry - lepsze jutro II
Dodano: 2013-03-11 - PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA SPÓJNEJ KAMPANII W LATACH 2012 - 2015 POLEGAJĄCEJ NA PRZEDSTAWIENIU KONCEPCJI I PRODUKCJI KAMPANII W MEDIACH REGIONALNYCH I OGÓLNOPOLSKICH Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA. ICT (B)USINESS TO(2) (E)DUCATION CZYLI MODERNIZACJA OFERTY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SZKÓŁ O PROFILU INFORMATYCZNYM W POWIĄZANIU Z POTRZEBAMI LOKALNEGO / REGIONALNEGO RYNKU PRACY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Dodano: 2012-12-03