Przetargi.pl
Strefa Aktywności

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Strefa Aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą „Strefa Aktywności” 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) dokumentacja projektowa b) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 2) Roboty budowlane 3. Dokumentacja projektowa Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i pozyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych. Część dokumentacji projektowej powinna stanowić Wizualizacja rozwiązań projektowych Strefy Aktywności – 5 sztuk kolorowych wydruków formatu A 3. 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wymagane prawem opinie i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz pozyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych 5. Roboty budowlane 5.1. Montaż urządzeń sportowych do Street Workout i Kalisteniki, które powinny spełniać normę 16630:2015-06 lub równoważną oraz posiadać certyfikat bezpieczeństwa B lub równoważny. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i podbudowy, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem 1) 2 poręcze niskie o wysokości 0,30 m 2) 3 poręcze średnie o wysokości 1,20 m 3) 2 poręcze wysokie o wysokości 1,40 m 4) 1 drążek z uchwytami 5) 1 drabinka pionowa 6) 1 drabinka pozioma o długości 2,50m 7) 1 komplet kółek gimnastycznych zamocowany na wysokości 3,40 m o wysokości chwytu 2,20 m 8) 14 drążków do podciągania o różnej wysokości (od 1,30 m do 2,30 m) 9) 1 lina do wspinaczki o wysokości 3,40 m 10) 1 ławka skośna o pochyleniu 15 stopni 12) nawierzchnia z piasku grubości minimum 30 cm (o powierzchni minimum 130 m2) 13) tablica z regulaminem użytkowania obiektu, określającym zasady i warunki korzystania z parku sportowego oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z parku, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych Na tablicy dodatkowo należy umieścić poniższe dane otrzymane od Zamawiajacego: a) godło z napisem Świdnik – wysokich lotów b) Zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego ze środków finansowych Gminy Miejskiej Świdnik 14) elementy stalowe urządzeń sportowych a) rury o długości do 1,40 m powinny mieć średnicę min. 33,7 mm i grubość ścianki min. 2,8 mm b) rury o długości ponad 1,40 m i średnicy 33,7 mm powinny mieć grubość ścianki min. 5 mm c) ocynkowane ogniowo i malowane farbami proszkowymi d) wnętrza urządzeń sportowych powinny być zabezpieczone przed dostępem wilgoci; śruby i nakrętki zabezpieczone zaślepkami e) krawędzie elementów stalowych powinny być zaokrąglone minimalnym promieniem 3 mm f) konstrukcja urządzeń sportowych i innych elementów stalowych powinna być zakotwiona w fundamentach (beton min. C 20/25) posadowionych poniżej strefy przemarzania 5.2. Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, które powinny spełniać normę PN-EN 16630:2015-06 lub równoważną oraz posiadać certyfikat bezpieczeństwa B lub równoważny. Wymagane parametry techniczne zastosowanych materiałów: - konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi - minimalna średnica zewnętrzna rur stalowych głównego słupka–110 mm oraz grubość ścianki 3 mm - wszystkie złączki, podkładki, śruby i tabliczki informacyjne z instrukcją użytkowania ze stali nierdzewnej - zastosowane łożyska typu zamkniętego - fundament z betonu minimum C20/25 Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i podbudowy, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 1) Wyciskanie siedząc (na pylonie) a) wysokość minimum 2,0 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 2 osoby 2) Motyl klasyczny (na pylonie) a) wysokość minimum 2,0 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 2 osoby 3) Wioślarz (na pylonie) a) wysokość minimum 2,0 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 2 osoby 4) Orbitrek eliptyczny (na pylonie) a) wysokość minimum 2,0 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 2 osoby 5) Wspornik do stójki na głowie a) wysokość minimum 1,0 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 1 osoba 6) Wahadło mini – wersja dla dzieci a) wysokość minimum 1,75 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 2 osoby 7) Koła Tai Chi małe – wersja dla dzieci a) wysokość minimum 1,15 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 2 osoby 8) Jeździec konny – wersja dla dzieci a) wysokość minimum 0,9 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 1 osoba 9) Piechur/biegacz – wersja dla dzieci a) wysokość minimum 1,75 m b) ilość użytkowników korzystających równocześnie z urządzenia – 1 osoba 10) Nawierzchnia syntetyczna i podbudowa dla urządzeń siłowni zewnętrznej a) łączna powierzchnia dla 9 ww. urządzeń minimum 15 m2 b) nawierzchnia syntetyczna gumowa układana na klej na betonie c) nawierzchnia z płyt 50 * 50 cm, o grubości minimalnej 4,50 cm; warstwa wierzchnia płyt z SBR w kolorze zielonym d) podbudowa pod nawierzchnię syntetyczną – warstwa piasku o grubości 20 cm, warstwa podkładu o grubości 15 cm z betonu C12/15, obramiona obrzeżem betonowym 8*30 cm na ławie z oporem 5.3. Montaż wiaty, ławek i innych. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i podbudowy, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 1) Wiata (altanka ogrodowa) – 1 sztuka a) powierzchnia minimalna 8,0 m2, wysokość ok. 2,5 m b) konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo i lakierowana w kolorze RAL 3020 (czerwony) lub aluminiowa c) ściany z trzech stron i pokrycie dachu z płyt poliwęglanowych przezroczystych d) fundamenty 2) Podbudowa i nawierzchnia utwardzenia pod wiatami a) powierzchnia minimum 10,0 m2 a) 10 cm piasku b) 15 cm kruszywo łamane 0-31,5 mm c) od 2 do 3 cm miał kamienny 0-5 mm d) kostka betonowa grubości 6 cm e) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 3) Ławka – 5 sztuk a) z oparciem, przeznaczona do osadzenia w podłożu o wymiarach ok. 2,0*0,45*0,9 m b) konstrukcja z rur stalowych o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanych ogniowo i lakierowanych w kolorze RAL 3020 (czerwony) c) listwy siedziska i oparcie z drewna sosnowego o wymiarach minimum 40*160*1800 mm, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) ławka w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym 4) Podbudowa i nawierzchnia utwardzenia pod ławkami a) powierzchnia dla każdej ławki minimum 3,0 m2 (łącznie minimum 15,0 m2) a) 10 cm piasku b) 15 cm kruszywo łamane 0-31,5 mm c) od 2 do 3 cm miał kamienny 0-5 mm d) kostka betonowa grubości 6 cm e) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 5) Kosz na odpadki – 5 sztuk a) wolnostojący, na nodze z rury stalowej, obłożony listwami drewnianymi b) konstrukcja nogi z rury stalowej o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanej ogniowo i lakierowanej w kolorze RAL 3020 (czerwony) c) listwy z drewna sosnowego, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) wkład stalowy ocynkowany o pojemności minimum 35 l e) kosz w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym 6. Przedmiot zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym oraz uznawać należy, że wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” nawet gdyby nie zostały one bezpośrednio ujęte w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach