PGE Obrót S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. 8-go Marca
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 865 62 85 , fax. 17 865 60 01
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGE Obrót S.A.
ul. 8-go Marca 6
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 865 62 85, fax. 17 865 60 01
REGON: 69025455900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pge-obrot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Stała współpraca z drukarniami” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wydruków materiałów reklamowych oraz dostarczenie ich we wskazywane miejsca wraz z usługą wniesienia (miejsca wniesienia opisane są w poniższej tabeli), zgodnie z poniższą specyfikacją w ilościach, gramaturach papieru, kolorze druku i terminach podanych w Zleceniach składanych przez Zamawiającego w ramach umowy ramowej. 2. Dostarczane materiały powinny być zabezpieczone przed zniszczeniem (np. folia), a następnie pakowane w pudełka o wadze maksymalnie 30 kg. Pudełka nie powinny być dostarczane na paletach. Dostarczenie materiałów powinno być realizowane z usługą wniesienia we wskazane miejsce. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu , b) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, potwierdzającego, że Wykonawca: • Posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zakupu • Posiada uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zakupu c) Wykaz wykonanych/ wykonywanych w ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na wydruku i dostawie kopert z poddrukiem wraz z podaniem informacji dotyczących danych kontaktowych podmiotu zamawiającego, wartości i rodzaju wykonanych/ wykonywanych usług odpowiadających przedmiotowi Zakupu wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie Zakupu – np referencje 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zakupu, wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie przestępstw o których mowa w ust. 9 – 11 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną