Przetargi.pl
ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
    Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
    REGON: 100974785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, takich jak: preparatów do myjni dezynfektora typu Nevamatic H 02 2 T, , preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni, preparatów do mycia rąk,ciała i toalety przed zabiegami operacyjnymi, ręczników – czyściwa papierowego, środków do uzdatniania wody, preparatów do usuwania nieprzyjemnych zapachów np. moczu, preparatów do prania i dezynfekcji butów operacyjnych, preparatów do dezynsekcji i deratyzacji dla "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi: 1 446,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta czterdzieści sześć złotych 00/100): Pakiet nr 1 - 213 PLN Pakiet nr 2 - 26 PLN Pakiet nr 3 – 125 PLN Pakiet nr 4 - 73 PLN Pakiet nr 5 - 253 PLN Pakiet nr 6 – 445 PLN Pakiet nr 7 - 180 PLN Pakiet nr 8 - 10 PLN Pakiet nr 9 - 8 PLN Pakiet nr 10 - 42 PLN Pakiet nr 11 - 31 PLN Pakiet nr 12 - 4 PLN Pakiet nr 13 - 4 PLN Pakiet nr 14 - 22 PLN Pakiet nr 15 - 2 PLN Pakiet nr 16 - 8 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2)Kserokopia dowodu wpłacenia / wniesienia wadium. 3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3). 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6)Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ. 7)Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik nr 5 do SIWZ. 8)Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 9)Do oceny jakości oferowanych środków dezynfekcyjnych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości (dotyczy Pakietów od 1 do 11): Dla Pakietu Nr 1 - po 1 op. dla każdej pozycji Dla Pakietu Nr 2 - 10 tabletek Dla Pakietu Nr 3 - 1 litr Dla Pakietu Nr 4 - 5 saszetek Dla Pakietu Nr 5 - 10 tabletek Dla Pakietu Nr 6 - 20 tabletek Dla Pakietu Nr 7 - 1 rolka Dla Pakietu Nr 8 - 1op /250ml/ Dla Pakietu Nr 9 - 1L/1 kg Dla Pakietu Nr 10 – 1op./250 ml/ Dla Pakietu Nr 11 - 1 op/tuba 10)Ulotki informacyjne, instrukcje używania lub aktualne katalogi, w języku polskim, dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie, zawierające dane o właściwościach oferowanych produktów, informacje dotyczące ich stosowania, potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w tych materiałach, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. 11.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach