Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 898 200 , fax. 914 898 255
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 898 200, fax. 914 898 255
REGON: 9343800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt informatyczny i oprogramowanie II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania: Część 1 Urządzenie wielofunkcyjne – typ 1 – 1 szt. Część 2 Kabel UTP – 2 kartony Część 3 Niszczarka – 2 szt. Część 4 Komputer przenośny – typ 1 – 1 szt. Część 5 Komputer przenośny – typ 2 – 1 szt. Część 6 Oprogramowanie – typ 1 - Licencje dostępowe - Server CAL - 140 licencji Część 7 Oprogramowanie – typ 2 – System operacyjny – 4 licencje Część 8 Drukarka – 3 szt. Część 9 Urządzenie wielofunkcyjne – typ 2 – 3 szt. Część 10 Dysk twardy – 2,5’’ USB – 4 szt. Część 11 Projektor multimedialny – 1 szt. Część 12 Wymiana urządzenia FORTIGATE 100D w ramach opcji TRADEUP – 1 szt. Część 13 Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe – typ 1 – 100 licencji Część 14 Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe – typ 2 – 40 licencji Część 15 Urządzenie – router – 3 szt. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego: 12 miesięcy – część 12 24 miesiące – części 10, 11, 15 36 miesięcy – części 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 Maksymalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 60 miesięcy W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert Zamawiający przyjmie maksymalny wymagany okres gwarancji tj. 60 miesięcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo jeśli konieczne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
Dodano: 2023-10-25 - Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca drukarek monochromatycznych A4 oraz zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca wraz z instalacją i uruchomieniem fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3
Dodano: 2020-07-31 - Zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych
Dodano: 2019-05-11 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-03-25 - Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, wraz z instalacją i uruchomieniem fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 oraz zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4
Dodano: 2018-11-16 - Przetarg nieograniczony 30/PN/D/PL/2018 r. na dostawę sprzętu drukarek laserowych dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety.
Dodano: 2018-09-13 - zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu pn.: "Modernizacja indywidualnej struktury teleinformatycznej, przeznaczonej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych – Modernizacja urządzeń wielofunkcyjnych”
Dodano: 2017-10-17