Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 898 200 , fax. 914 898 255
- Data zamieszczenia: 2017-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 898 200, fax. 914 898 255
REGON: 9343800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt informatyczny i oprogramowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 Biblioteka taśmowa LTO 5 – 1 szt. Część 2 Oprogramowanie: Acronis Backup Advanced w wersji 11.7 lub nowszej lub oprogramowanie równoważne – 3 licencje Część 3 Sieciowa przestrzeń dyskowa – 1 szt. Część 4 Serwer – 1 szt. Część 5 Urządzenie wielofunkcyjne – typ 1 - 1 szt. Część 6 Skaner dokumentowy A 4 – 4 szt. Część 7 Urządzenie wielofunkcyjne – typ 2 - 1 szt. Część 8 Drukarka kodów kreskowych – 6 szt. Część 9 Skaner kodów kreskowych – 6 szt. Część 10 Przełącznik (switch) – 3 szt. Część 11 Kabel UTP – 2 bębny Część 12 Drukarka – 2 szt. Część 13 Zestaw komputerowy z monitorem – 5 szt. Część 14 Niszczarka – 2 szt. Część 15 Elementy montażowe do szafy krosowniczej Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego: 36 miesięcy – części 1, 4, 5, 6,7, 9, 10, 11,12,13, 14 24 miesiące – część 3,8, 15 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233160-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru z zał. Nr 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo, jeśli konieczne 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną