Przetargi.pl
sprzedaż oraz dostarczenie mebli biurowych i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
    REGON: 000514319
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzedaż oraz dostarczenie mebli biurowych i elementów wyposażenia pomieszczeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie mebli biurowych i elementów wyposażenia pomieszczeń w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – sprzedaż oraz dostarczenie mebli biurowych i elementów wyposażenia pomieszczeń, zawierająca: a) biurko z wysuwaną półką pod klawiaturę - 10 szt., b) dostawkę do biurka - 9 szt., c) kontener na kółkach - 10 szt., d) szafę aktową - 11 szt., e) nadstawkę na szafę aktową - 11 szt., f) komodę - 5 szt., g) szafę ubraniową - 3 szt., h) nadstawkę na szafę ubraniową - 3 szt., i) krzesło obrotowe - 8 szt., j) krzesło dla petentów – 5 szt., k) drabinkę - 3 szt., l) listwę odbojową montowaną do ściany - 8 szt. 2) CZĘŚĆ II – sprzedaż oraz dostarczenie foteli biurowych, 24-godzinnych (24/7) - 85 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Opisy mebli biurowych oraz elementów wyposażenia pomieszczeń znajdujące się w załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad technicznych, dopuszczony do obrotu i stosowania, zgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się w następujących obiektach: 1) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 2) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia: a) Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach, 14-500 Braniewo - 65 szt. foteli biurowych, b) Centrum Powiadamiania Ratunkowego 10-045 Olsztyn, Al. Niepodległości 16 - 20 szt. foteli biurowych. 8. Wykonawca dokona ustawienia, odpowiedniego wypoziomowania, względnie zamontowania oraz zmontowania dostarczonych mebli biurowych i elementów wyposażenia pomieszczeń. 9. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach