Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu zamiatarka

Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, ul. Św. Brata Alberta
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 794 600 , fax. 684 794 602
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
    ul. Św. Brata Alberta 8
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 794 600, fax. 684 794 602
    REGON: 97002306200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu zamiatarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu zamiatarka o następujących parametrach technicznych: 1. pojazd specjalistyczny typu zamiatarka drogowa, pojazd używany, w pełni sprawny z ważnym terminem badania technicznego, zarejestrowanym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 2. rok produkcji nie starszy niż 2013, 3. dopuszczalna masa całkowita 15 ton, 4. typ podwozia dwuosiowy, 5. silnik wysokoprężny minimum 175 kW, 6. pojemność silnika max. 7000 cm3, 7. norma emisji spalin EURO 5, 8. skrzynia biegów manualna z biegiem pełzającym, 9. przebieg nie więcej niż 80 tys. km udokumentowany książką serwisową 10. układ kierowniczy ze wspomaganiem, 11. kierownica po prawej stronie wraz z wpisem w dowodzie rejestracyjnym, 12. akustyczny sygnał biegu wstecznego, 13. fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 14. zabudowa napędzana niezależnym silnikiem diesel, 15. minimum zamiatarka jednostronna, prawa strona lub dwustronna, 16. co najmniej jedna szczotka talerzowa i co najmniej jedna szczotka walcowa, 17. zbiornik na zmiotki o pojemności nie mniej niż 6 m3 18. zbiornik na wodę o pojemności minimum 1200 l, 19. system zraszający na szczotkach talerzowych oraz w ssawie, 20. kamera umieszczona z tyłu pojazdu wraz z monitorem w kabinie, 21. sygnalizacja świetlna drogowa (kogut), 22. sygnalizacja świetlna robocza (oświetlenie pracy szczotek). 23. klimatyzacja, 24. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, 25. oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, 26. tachograf cyfrowy, 27. radio CD, 1.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: – odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników; – cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch; – gwarancja na zabudowę nie mniej niż 3 miesiące, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru; – w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do jego bezpiecznej eksploatacji, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim (podwozia i zabudowy), książkę serwisową;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144430-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100)na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. b) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352). O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę na tą samą część zamówienia, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach