Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa do szkół Powiatu Mikołowskiego materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznych i przyrodniczych w ramach projektu pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa do szkół Powiatu Mikołowskiego materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznych i przyrodniczych w ramach projektu pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż i dostawa do szkół Powiatu Mikołowskiego materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznych i przyrodniczych w ramach projektu pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Zamówienie obejmuje: 1. Sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych - „Laboratorium Mobilne Wielofunkcyjne'' do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych. 2. Sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych – „Meble" do II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych. 3. Sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych - „Pracownia Fizyczna” do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych. 4. Sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych - „Sprzęt komputerowy” do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach. Przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych - „Laboratorium Mobilne Wielofunkcyjne'' do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części 2 zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawa materiałów dydaktycznych – „Meble" do II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części 3 zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawa materiałów dydaktycznych - „Pracownia Fizyczna” do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6c do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części 4 zamówienia obejmuje: Sprzedaż i dostawa materiałów dydaktycznych - „Sprzęt komputerowy” do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, II Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6d do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a (część 1) /lub załącznik nr 1b (część 2)/ lub załącznik nr 1c (część 3) lub załącznik nr 1d (część 4) do SIWZ i formularzem cenowym ( zał.5a - dot. części 1/ lub zał.5b- dot. części 2/ lub zał.5c- dot. części 3)/ lub zał.5d- dot. części 4), następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach