Miasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 814-09-79, , fax. 33 814-30-27
- Data zamieszczenia: 2017-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
ul. Piastowska 21
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 814-09-79, , fax. 33 814-30-27
REGON: 24027060100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bckuipbielsko.pl/bip/przetargi.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej wg załączników 1A, 1B,1C,1D,1E,1F i 1G. Artykuły żywnościowe przeznaczone dla dzieci przedszkolnych. Towar musi być w pierwszym gatunku z minimalnymi dopuszczalnymi konserwantami (tam gdzie są niezbędne). Muszą być wolne od wad, a termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Muszą być zgodne z Normami Polskimi i innymi dokumentami normalizującymi (dotyczącymi terminologii, metod badań, pakowania, przechowywania, transportu) i wymogami sanitarnymi. Dostarczone transportem i na koszt dostawcy. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych będzie uzgadniany każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty składające się na ofertę (w terminie składania ofert): 1.Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ z oświadczeniem Wykonawcy o: zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, związaniu z ofertą przez okres wskazany w SIWZ, zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g ). 3.Oświadczenie, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 (załącznik nr 2) 4.Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Oświadczenie, że Projekt Umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 4). II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w terminie składania ofert): 1. w trybie art. 25a ust 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej na prowadzenie działalności w zakresie dostaw artykułów spożywczych. 3. Wykaz dostaw wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty, nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów na podstawie art.26 ust.2f ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w roku 2024
Dodano: 2024-05-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa artykułów żywnościowych – 6 części
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2024r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: produkty spożywcze, przyprawy, jaja do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego nr 10 w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03