Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15530 Białystok, ul. Baranowicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0 85 743 34 65 , fax. 0 85 743 35 75
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku
ul. Baranowicka 203
15530 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0 85 743 34 65, fax. 0 85 743 35 75
REGON: 29285300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsb.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku, ul. Baranowicka 203 wyszczególnionych w wykazie artykułów stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – wykaz artykułów, b) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – formularz ofertowy, c) dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę wskazane zgodnie z zapisem części X SIWZ, d) wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) uzupełniony o dane wykonawcy i podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (każda strona umowy powinna być zaparafowana), e) oświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP przez dostawcę spożywczych, f) oświadczenie, iż wszystkie artykuły spożywcze posiadają stosowne atesty i certyfikaty kwalifikujące je do spożycia. g) wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ – klauzula rodo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-02-19 - Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - produkty sypkie
Dodano: 2024-01-08 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2
Dodano: 2024-01-02 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego przedszkola.
Dodano: 2023-11-29 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 „Pietrasze”.
Dodano: 2023-11-29 - Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2024 rok
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2022 rok
Dodano: 2023-10-04 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2022 rok
Dodano: 2023-10-04