Przetargi.pl
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, Pl. Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 774 103 922
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 774 103 922
    REGON: 53142196300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego. Jednostki organizacyjne Zamawiającego: 1. Starostwo Powiatowe w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. Plac Wolności 12a, 2. Dom Pomocy Społecznej w Kamiennej, 46- 100 Namysłów, Kamienna 22, 3. Zespół Szkół Rolniczych, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 3, 4. I Liceum Ogólnokształcące w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. Mickiewicza 12, 5. Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 3c, 6. Zespół Szkół Specjalnych w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. Staszica 8, 7. Dom Dziecka w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 1, 8. Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Namysłowie, ul. Mickiewicza 14, 46-100 Namysłów. 9. Zespół Szkół Mechanicznych w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 10. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zmianami) oraz właściwymi przepisami szczególnymi. 3. Wykaz miejsc dostarczania (punktów poboru) energii elektrycznej oraz ich podstawowe parametry zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Szacunkowe ilości zamawianej energii obejmująca okres realizacji zamówienia zawarte są w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 2 do formularza oferty. 5. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ o nazwie: Warunki realizacyjne zamówienia. 6. Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w ofercie przetargowej. 7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 09310000-5 (Elektryczność). Przedmioty dodatkowe: 09000000-3 (Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii). 09300000-2 (Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa). 8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 12. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 13. Miejsce realizacji zamówienia: teren działania wykonawcy, jednostki organizacyjne Powiatu Namysłowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 7.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją: Wadium – nr sprawy: IZM.I.272.35.2016.MA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach