Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż lamp solarnych w ramach realizacji operacji pn.: Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie miasta i gminy Płoty

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3851415 , fax. 91 3851866
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3851415, fax. 91 3851866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż lamp solarnych w ramach realizacji operacji pn.: Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie miasta i gminy Płoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż, dostawa i montaż lamp solarnych w ramach realizacji operacji pn.: Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie miasta i gminy Płoty - Umowa o przyznanie pomocy nr 00328-6921-UM1600444/14 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 z dnia 12.05.2015r I. LAMPY SOLARNE - szt. 74 Miejsce montażu: Sowno (dz. nr 378, 382, 387 obręb Sowno) - 12szt, Płoty (ul. Dworcowa dz. nr 196/18 obręb Płoty 1) - 1 szt., ul. Przestrzenna (dz. nr 187/10 obręb Płoty 4) - 1szt, ul. Nowogardzka (dz. nr 52 obręb Płoty 4) - 1 szt. , ul. Kochanowskiego (dz. nr 95 obręb Płoty 1) - 2szt, ul. Jesionowa (dz. nr 297 obręb Płoty 4) - 3szt, ul. Spokojna (dz. nr 70 obręb Płoty 4) - 1szt, ul. Polna (dz. nr 332/3 i 331/4 Płoty obręb 3) - 5szt, ul. Marii Curie-Skłodowskiej (dz. nr 221 obręb Płoty 4) - 3szt, ul. Ogrodowa (dz. nr 298 obręb Płoty 1) - 2 szt., dz. nr 55/3 Płoty obręb 2 - 3szt., dz. nr 55/9 obręb Płoty 2 - 2 szt., Pniewo (dz. nr 198, 106, 249/1 obręb Pniewo) - 3 szt., Dobiesław (dz. nr 24/1 obręb Dobiesław) - 1 szt., Modlimowo (dz. nr 239, 250/2 obręb Modlimowo) - 3 szt., Luciąża (dz. nr 11 obręb Luciąża) - 3szt, Potuliniec (dz. nr 73, 88/5 obręb Potuliniec) -3szt, Wyszogóra (dz. nr 21/5, 51/11 obręb Wyszogóra) - 3szt, Czarne (dz. nr 131, 111 obręb Czarne) - 2szt, Łowiska (dz. nr 13/9 obręb Łowiska) - 1szt, Natolewice (dz. nr 193, 106, 13/11 obręb Natolewice) - 3szt, Wicimice (dz. nr 270 obręb Wicimice) - 1szt., Dąbie (dz. nr 8/6 obręb Dąbie) - 1 szt., Mechowo (dz. nr 126/38 obręb Mechowo) - 1 szt., Gardomino (dz. nr 126/46 obręb Mechowo) - 2szt., Karczewie (dz. nr 8/11 obręb Karczewie) - szt.1 , Lisowo (dz. nr 16/15, 14 obręb Lisowo)- szt. 3, Gostyń Łobeski (dz. nr 124, 123 obręb Gostyń Łobeski) - 5szt., Truskolas (dz. nr 329/1 obręb Truskolas) - 1 szt., Bądkowo (dz. nr 5/13 obręb Bądkowo) - 1 szt. Parametry techniczne urządzeń: a.Słup z ochroną antykorozyjną - ocynk, grubość ścianki min. 4mm, wysokość 5,5m, slup wzmocniony (strefa wiatrowa II), na fundamencie, b.Źródło światła - LED (barwa zimna biała) c.Oprawa uliczna LED o mocy min. 15W d.Panel fotowoltaiczny (2 szt.) - polikrystaliczny min. o mocy 150W każdy e.Pojemność akumulatora min. 150Ah, pełny żel, zabudowany w stalowej skrzyni, zakopany w ziemi f.Zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora g.Sterownik solarny o prądzie ładowania min. 15Ah, zabudowany wewnątrz słupa h.Układ pomiaru prądu ładowania akumulatora i.Autonomia (praca ciągła w skrajnie niekorzystnych warunkach) min 6 dni j.Sposób włączania - czujnik zmierzchowy z możliwością sterowania mocą oprawy k.Zabezpieczenie przed kradzieżą l.Warunki klimatyczne dla całej lampy: -25 do +25st.C Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót (wraz z dostawą) w zakresie budowy instalacji lamp solarnych do zasilania oświetlenia dróg, placów zabaw oraz terenów na, których zlokalizowane są świetlice określa szczegółowo STWIOR. II. LAMPY SOLARNE HYBRYDOWE - 2 szt. Miejsce montażu: Czarne (dz. nr 54/3) - 1 szt., Płoty ul. Ogrodowa (dz. nr 297 obręb Płoty 1) - 1 szt. Paremetry techniczne urządzeń: a.Słup z ochroną antykorozyjną - ocynk, grubość ścianki min. 4mm, wysokość 8m, slup wzmocniony (strefa wiatrowa II), na fundamencie F-150, b.Źródło światła - LED (barwa zimna biała) c.Oprawa uliczna LED o mocy min 20W d.Panel fotowoltaiczny 2 szt. - polikrystaliczny min. 180W/12V , e.Pojemność akumulatora min. 150Ah,x2 pełny żel, zabudowany w stalowej skrzyni, zakopany w ziemi f.Zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora, g.Sterownik solarny o prądzie ładowania min. 15A,, zabudowany wewnątrz słupa h.Układ pomiaru prądu ładowania akumulatora i.Autonomia (praca ciągła w skrajnie niekorzystnych warunkach) min 6 dni j.Sposób włączania - czujnik zmierzchowy , k.Zabezpieczenie przed kradzieżą l.Warunki klimatyczne dla całej lampy: -25 do +25st.C m.Turbina wiatrowa o mocy min. 300W trzyłopatowa z poziomą osią obrotu Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót (wraz z dostawą) w zakresie budowy instalacji lamp solarnych określa szczegółowo STWIOR. 1.W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami: 1)Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2)Projekty technologiczno-wykonawcze i warsztatowe jeżeli okażą się potrzebne do prawidłowego wykonania robót zgodnie z założoną przez Wykonawcę technologią. 3)Dokumentację Powykonawczą wraz z: a) oświadczeniem o zgodności wykonania obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy. b) protokoły badań i sprawdzeń, d) dokumentacją geodezyjno-powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych ) w terminie do dnia 22 maja 2015 r. do godziny 11:00 Decyduje data wpływu do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) przelewem na konto depozytowe Gminy Płoty: Banku Spółdzielczym w Wolinie Oddział Płoty nr 38 9393 1023 3900 0257 2000 0230 - w pieniądzu. Za datę wniesienia wadium uważa się datę jego wpływu na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Płotach 2) w kasie Urzędu Miejskiego w Płotach, pok. nr 9 od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00 w: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 10 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach