Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 322-91-04, , fax. 68 353-36-84
- Data zamieszczenia: 2018-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 322-91-04, , fax. 68 353-36-84
REGON: 368268097 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie wewnątrz oraz na zewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych ABM1 i ABM2 w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów wewnątrz oraz na zewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych ABM1 i ABM2 w Zielonej Górze. Zamawiający podzielił powyższe zamówienie na dwa zadania. Zakres powierzchni przeznaczonych do sprzątania dla poszczególnych zadań: Zadanie 1 ABM1: -powierzchnie zewnętrzne: 11668,50 m2 -powierzchnie wewnętrzne: 12300,63 m2 Zadanie 2 ABM2: -powierzchnie zewnętrzne: 8573,00 m2 -powierzchnie wewnętrzne: 12408,67 m2 2. Sprzątanie terenów wewnętrznych polega na m.in.: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek (zakupu żarówek dokonuje Zamawiający); - Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu ), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii; - Myciu okien na klatkach schodowych; - Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków; - Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego); - Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego; - Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych (flagi dostarcza Zamawiający); - Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. Sprzątanie terenów zewnętrznych polega na m. in.: - Stałym utrzymaniu czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników, hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykaniu wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałaniu powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem (zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca). - Pielęgnacji zieleńców i kwietników tj usuwaniu zanieczyszczeń, odchwaszczanie, grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGK. - Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. - Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. W przypadku budynku pod adresem: ul. Batorego 170 (zadanie nr 1 – ABM1) Zamawiający przewiduje zwiększoną częstotliwość wykonywania prac mycia wraz z szorowaniem: klatek schodowych, parterów klatek schodowych, stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, lamperii, okien na klatkach schodowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prac wykonywanych przez Wykonawcę. Wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli. Kontroli dokonywać będą pracownicy Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy, w szczególnych sytuacjach – głównie zimą – dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy o kontroli. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zwany dalej OPZ. 3. Celem wyłączenia odpowiedzialności materialnej Zamawiającego lub Wykonawcy z tytułu szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca powinien zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe zgodnie z § 4.1. umowy. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł (sto tysięcy) – dla jednego zadania lub 200 000,00 zł (dwieście tysięcy) – dla dwóch zadań. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych objętych przedmiotem zamówienia. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.4. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 13.2.g)). 6. Płatności częściowe: Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ. 90911200-8: usługi sprzątania budynków 90610000-6: usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000-9: usługi odśnieżania 90630000-2: usługi usuwania oblodzeń 77314100-5: usługi w zakresie trawników 77312100-1: usługi odchwaszczania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Wypełniony Formularz cenowy (formularze cenowe) (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Słońsku
Dodano: 2023-03-03 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Słońsku
Dodano: 2023-01-18 - Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Administracji Domów Mieszkalnych oraz biur przychodni przy ulicy Baczyńskiego 24
Dodano: 2022-12-05 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2021-02-10 - Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1 i nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2021-01-27 - „Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.”
Dodano: 2021-01-14 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2020-12-21 - Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1 i nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2020-12-07 - „Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.”
Dodano: 2020-12-03 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 1 AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA
Dodano: 2020-11-09