Przetargi.pl
SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ, NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM W ZIELONEJ GÓRZE

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ, NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM W ZIELONEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania wewnątrz budynków, oraz na terenach przyległych na obszarze ABM 1, ABM 2 w Zielonej Górze. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania: -Zadanie 1: Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych administrowanych przez ABM nr 1. - Zadanie 2: Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych administrowanych przez ABM nr 2. I Zadanie 1 - część 1 1. Sprzątanie terenów wewnętrznych ABM 1 polega na: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek ( zakupu żarówek dokonuje Zamawiający ) - Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu ), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii - Myciu okien na klatkach schodowych - Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków. - Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego) - Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego - Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych ( flagi dostarcza Zamawiający) - Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. 1.1. Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy na poszczególnych kondygnacjach - codziennie ( 5 x w tygodniu ) - Zmywanie klatki schodowej w części parterowej - codziennie ( 5x w tygodniu) - Mycie klatek schodowych, podłóg, schodów oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i listew przypodłogowych - 1 raz na miesiąc - Czyszczenie wycieraczek wspólnych przed budynkiem i na klatce schodowej - codziennie (5 x w tygodniu) - Zdejmowanie pajęczyn - codziennie (5 x w tygodniu) - Czyszczenie lub mycie lamp, kloszy, poręczy i tralek na klatce schodowej, gablot ogłoszeniowych grzejników parapetów okiennych itp.- 1 x w miesiącu - Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 x w miesiącu - Sprzątanie korytarzy piwnicznych - 1 x w miesiącu - Mycie lamperii na klatce schodowej oraz w ciągach komunikacyjnych - 1 x na kwartał - Mycie stolarki okiennej i drzwi do pomieszczeń wspólnych - 1 x na kwartał - Mycie powierzchni oszklonych - 1 x na kwartał - Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp) oraz strychy - 1 x na kwartał - Zgłaszanie wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynku - codziennie - Doręczanie właścicielom i najemcom wszelkiej korespondencji służbowej w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczenia - wg potrzeb - Wywieszanie i zdejmowanie flag z okazji świąt i uroczystości - wg potrzeb - Usuwanie zbędnych ogłoszeń afiszy plakatów z powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych budynku - wg potrzeb 1.1.2. Zwiększona częstotliwość wykonywania poszczególnych prac w przypadku budynku Batorego 170 dotyczy mycia wraz z szorowaniem: - klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu) - 4 razy w miesiącu - parterów klatek schodowych - codziennie - stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych - 2 razy w miesiącu - lamperii - 1 raz w miesiącu - okien na klatkach schodowych - 1 raz w miesiącu 1.2. Kontrola wykonywanych prac: - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - szczególnie zimą - dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. 1.3. Warunki realizacji zamówienia - Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac na poszczególnych budynkach w zakresie terminu wykonywania (dot. prac wykonywanych 1 x w miesiącu lub 1x na kwartał) Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń gospodarczych dla dozorców, - Woda na poszczególnych budynkach będzie udostępniana w przypadku gdy znajdzie się tam osobne opomiarowane ujęcie - koszty wody będą liczone zgodnie z cennikiem ZWiK. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych ABM 1 polega na: - Stałe utrzymanie czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników* hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem ( zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca ). Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie , grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGKiM - Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. - Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. * sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. 2. 1Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie chodników, oraz pasa jezdni o szerokości do w 1-go mb, schodów, placów miejsc gromadzenia nieczystości (przy pojemnikach na śmieci) - codziennie do godz. 7.00 - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, schodów - codziennie do godz. 7.00 - w przypadku wystąpienia zjawiska atmosferycznego w okresie nocnym, natomiast w przypadku wystąpienia opadów śniegu w ciągu dnia, tj. do godz. 18:00 - rozpoczęcie usuwania śniegu, lodu, błota w ciągu jednej godziny od powstania zjawiska. - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych - codziennie do godz. 7.00 - przeciwdziałanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem chodników, schodów, placów i wszelkich dojść do budynków, budynków gospodarczych i pojemników na śmieci - codziennie do godz. 7:00 (w przypadku powstania gołoledzi w okresie nocnym), natomiast w przypadku powstania gołoledzi w ciągu dnia, tj. do godz. 18 - posypanie piaskiem w ciągu jednej godziny od wystąpienia gołoledzi. - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w okresie jesiennym - codziennie - Pielęgnacja zieleńców (trawników) i kwietników tj usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie - wg potrzeb - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w pozostałym okresie roku - wg potrzeb - Odchwaszczanie - usuwanie trawy i chwastów wzdłuż obrzeży chodnikowych i z chodników, opasek betonowych i z pod budynku - wg potrzeb 2. 2. Kontrola wykonywanych prac - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - w szczególności zimą - dopuszcza się dokonywanie kontroli przez Zamawiającego bez udziału i powiadamiania wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikających z nie wywiązania się z umowy. II Zadanie 2 - część 2 1. Sprzątanie terenów wewnętrznych ABM 2 polega na: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek ( zakupu żarówek dokonuje Zamawiający ) - Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu ), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii - Myciu okien na klatkach schodowych - Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków. - Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego) - Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego - Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych ( flagi dostarcza Zamawiający) - Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. 1.1. Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy na poszczególnych kondygnacjach - codziennie ( 5 x w tygodniu ) - Zmywanie klatki schodowej w części parterowej - codziennie ( 5x w tygodniu) - Mycie klatek schodowych, podłóg, schodów oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i listew przypodłogowych - 1 raz na miesiąc - Czyszczenie wycieraczek wspólnych przed budynkiem i na klatce schodowej - codziennie (5 x w tygodniu) - Zdejmowanie pajęczyn - codziennie (5 x w tygodniu) - Czyszczenie lub mycie lamp, kloszy, poręczy i tralek na klatce schodowej, gablot ogłoszeniowych grzejników parapetów okiennych itp.- 1 x w miesiącu - Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 x w miesiącu - Sprzątanie korytarzy piwnicznych - 1 x w miesiącu - Mycie lamperii na klatce schodowej oraz w ciągach komunikacyjnych - 1 x na kwartał - Mycie stolarki okiennej i drzwi do pomieszczeń wspólnych - 1 x na kwartał - Mycie powierzchni oszklonych - 1 x na kwartał - Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp) oraz strychy - 1 x na kwartał - Zgłaszanie wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynku - codziennie - Doręczanie właścicielom i najemcom wszelkiej korespondencji służbowej w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczenia - wg potrzeb - Wywieszanie i zdejmowanie flag z okazji świąt i uroczystości - wg potrzeb - Usuwanie zbędnych ogłoszeń afiszy plakatów z powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych budynku - wg potrzeb 1.2. Kontrola wykonywanych prac: - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - szczególnie zimą - dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. 1.3. Warunki realizacji zamówienia - Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac na poszczególnych budynkach w zakresie terminu wykonywania (dot. prac wykonywanych 1 x w miesiącu lub 1x na kwartał) Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń gospodarczych dla dozorców, - Woda na poszczególnych budynkach będzie udostępniana w przypadku gdy znajdzie się tam osobne opomiarowane ujęcie - koszty wody będą liczone zgodnie z cennikiem ZWiK. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych ABM 2 polega na: - Stałe utrzymanie czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników* hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem ( zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca ). Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie , grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGKiM - Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. - Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. * sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. 2. 1Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie chodników, oraz pasa jezdni o szerokości do w 1-go mb, schodów, placów miejsc gromadzenia nieczystości (przy pojemnikach na śmieci) - codziennie do godz. 7.00 - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, schodów - codziennie do godz. 7.00 - w przypadku wystąpienia zjawiska atmosferycznego w okresie nocnym, natomiast w przypadku wystąpienia opadów śniegu w ciągu dnia, tj. do godz. 18:00 - rozpoczęcie usuwania śniegu, lodu, błota w ciągu jednej godziny od powstania zjawiska. - W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych - codziennie do godz. 7.00 - przeciwdziałanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem chodników, schodów, placów i wszelkich dojść do budynków, budynków gospodarczych i pojemników na śmieci - codziennie do godz. 7:00 (w przypadku powstania gołoledzi w okresie nocnym), natomiast w przypadku powstania gołoledzi w ciągu dnia, tj. do godz. 18 - posypanie piaskiem w ciągu jednej godziny od wystąpienia gołoledzi. - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w okresie jesiennym - codziennie - Pielęgnacja zieleńców (trawników) i kwietników tj usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie - wg potrzeb - Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w pozostałym okresie roku - wg potrzeb - Odchwaszczanie - usuwanie trawy i chwastów wzdłuż obrzeży chodnikowych i z chodników, opasek betonowych i z pod budynku - wg potrzeb 2. 2. Kontrola wykonywanych prac - Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; - W wyjątkowych sytuacjach - w szczególności zimą - dopuszcza się dokonywanie kontroli przez Zamawiającego bez udziału i powiadamiania wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikających z nie wywiązania się z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach