Przetargi.pl
Sprzątanie w siedzibie oraz jednostkach organizacyjnych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie w siedzibie oraz jednostkach organizacyjnych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w siedzibie oraz jednostkach organizacyjnych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu na łącznej powierzchni wewnętrznej 2926,35 m2 wraz z terenami zewnętrznymi o łącznej powierzchni 490 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sprzątanie i utrzymanie w porządku i czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych (w tym z kabiną prysznicową), sali szkoleniowych, ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych (frontowej i ewakuacyjnej), balkonów, kabiny dźwigu osobowego oraz pranie wykładzin dywanowych (według zapotrzebowania) i mycie okien (w tym okien witrażowych) w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Matejki 57 (budynek 5­kondygnacyjny – parter, I, II, III, IV piętro oraz poddasze) wraz z terenem przyległym do nieruchomości od strony frontowej i od strony podwórza (w tym dziedziniec wewnętrzny i platforma dla osób niepełnosprawnych): – powierzchnia wewnętrzna – 2548,10 m2, – powierzchnia wykładzin dywanowych do prania – 1000 m2, – powierzchnia okien – 517 m2, – powierzchnia zewnętrzna – 470 m2. 2) Sprzątanie i utrzymanie w porządku i czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz mycie okien w jednostce organizacyjnej Zamawiającego na osiedlu Piastowskim 77 (Punkt Obsługi Klienta nr 2 – lokal na I piętrze) i przy ulicy Łozowej 26 (Punkt Obsługi Klienta nr 4 – lokal na parterze) wraz z terenem przed wejściem do lokalu zajmowanego przez Punkt Obsługi Klienta nr 4: – powierzchnia wewnętrzna – 378,25 m2, – powierzchnia okien – 83,29 m2, – powierzchnia zewnętrzna – 20 m2. 3) Szczegółowy zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia i częstotliwość ich wykonywania oraz zestawienie wielkości rodzaju powierzchni określony został w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 15.5, 15.6, 15.7, 15.10 i 15.11 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 14, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 15.10 i 15.11 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 15.11 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15.11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach