Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
- Data zamieszczenia: 2019-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
Jagiellońska 23
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48228186741, fax. +48228186741
REGON: 01151334300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych i zieleńców przy wskazanych budynkach zarządzanych przez ZGN, sprzątanie powierzchni wewnętrznych we wskazanych budynkach zarządzanych przez ZGN, sprzątanie powierzchni wewnętrznej budynku garażowego, mycie mechaniczne hal garażowych. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.20.2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie sprzątania terenów utwardzonych zewnętrznych i zieleńców przy wskazanych budynkach zarządzanych przez ZGN; sprzątanie powierzchni wewnętrznych we wskazanych budynkach zarządzanych przez ZGN; sprzątanie powierzchni wewnętrznej czterokondygnacyjnego budynku garażowego przy ul. Jagiellońskiej 47L oraz trzykrotne mechaniczne mycie hal garażowych –w budynkach przy ul. Grodzieńskiej 34 i ul. Białostockiej 51. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część tj. Projekcie umowy – Załącznik Nr 5 do siwz wraz z załącznikami tj. Wykaz adresowy z zestawieniem powierzchni – Załącznik Nr 2, 2A, 2B i 2C do umowy; Zakresem i minimalną częstotliwością prac porządkowych do wykonania – Załącznik Nr 3 do umowy, Zleceniem – Załącznik Nr 4 do umowy, Protokołem wprowadzenia – Załącznik Nr 5 do umowy, Protokołem odbioru robót– Załącznik Nr 6 do umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 6 000,00 zł. słownie: sześć tysięcy złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) wypełniony WYKAZ CEN w rozbiciu na poszczególny rodzaj usług, który stanowi integralną część oferty – Załącznik Nr 4 do siwz; 3) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V ust. 4 siwz składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności elementy określone w Rozdziale V ust. 4 pkt. 2 siwz; 4) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej siwz; 5) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5 pkt 2 siwz. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy oraz terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-26 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
Dodano: 2024-03-26 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu biur i innych pomieszczeń w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawskim Instytucie Technologicznym
Dodano: 2024-03-21 - Utrzymanie porządku i czystości na m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek Rejon Terenów Publicznych
Dodano: 2024-03-18 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego
Dodano: 2024-03-15 - "Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych obiektu Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddział w Poznaniu"
Dodano: 2024-03-13 - Kompleksowa usługa sprzątania oraz mycia okien wraz z ramami w okresie od 01.04.2024-31.12.2024 w budynku Urzędu Miasta przy al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 95 w Markach
Dodano: 2024-03-13 - Dozór i sprzątanie obiektu Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie
Dodano: 2024-03-11 - Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2024-03-09