Przetargi.pl
Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Zgierza

Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95100 Zgierz, pl. Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 716 21 49 , fax. 42 716 96 29
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu
    pl. Kilińskiego 7
    95100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 716 21 49, fax. 42 716 96 29
    REGON: 10132086700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muk.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Gminy Miasto Zgierz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Zgierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych ze sprzątaniem przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Zgierza, gdzie: a) przystanek, jest to miejsce zatrzymywania się pojazdów transportu publicznego, oznaczone odpowiednimi znakami drogowymi wraz z przynależnym chodnikiem o długości 5 metrów przed i 5 metrów za znakiem przystankowym, b) przystanek jest wyposażony w kosz na śmieci, c) przystanek może być wyposażony w słupek przystankowy, ławkę lub wiatę ze znakiem przystankowym, d) wykaz przystanków stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia: a) Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na 190 przystankach komunikacji miejskiej na terenie Miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby przystanków objętych przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20 sztuk, jak również zwiększenia o maksymalnie 20 sztuk, bez zmiany ceny. 3. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest w godzinach od 6:00 do 14:00, od poniedziałku do soboty (włącznie), w czasie całego okresu obowiązywania umowy, do wykonywania na przystankach następujących czynności: a) utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w punkcie 1a OPZ, a także na pętlach tramwajowych i autobusowych na których znajdują się przystanki, b) w czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być uprzątnięte na bieżąco ze śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń oraz posypywane piaskiem, codziennie w każdy dzień tygodnia, a w razie potrzeby i silnych opadów częściej, powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). c) opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w Ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, d) bieżącego uzupełniania brakujących koszy na śmieci, e) zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody Zamawiającego, f) usuwania ogłoszeń z oszklonych części wiat, g) usuwania zanieczyszczeń z ławek zlokalizowanych na przystankach, h) usuwania szkła po stłuczonych szybach, i) usuwania napisów, graffiti z przystanków, j) wszelkich innych czynności mających na celu utrzymanie ładu i porządku na przystankach, k) niezwłocznego (w tym samym dniu między godz. 6:00-14:00) powiadomienia Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach na przystankach m.in. uszkodzenie wiaty, szyby, kasety, rozkładu jazdy, kosza na śmieci, ławki. 2. Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: a) cztery razy w ciągu roku, w terminie wspólnie uzgodnionym przez Strony własnymi środkami czystości i narzędziami: - gruntowne mycie wiat przystankowych ścian, boków, dachu i podłoża w obrębie przystanków oraz słupków przystankowych za pomocą myjki wysokociśnieniowej lub innych potrzebnych do tego narzędzi, - oczyszczanie z mchu i innych zanieczyszczeń pokrycia dachowego wiaty, koszenie trawy wokół przystanków. Czynności opisane w niniejszym punkcie powinny zostać ukończone w ciągu 14 dni od uzgodnionej daty rozpoczęcia prac. b) mycie pojedynczych przystanków w ilości nieprzekraczającej 20 sztuk rocznie na żądanie Zamawiającego. Prace powinny zostać ukończone w ciągu 24 godzin od chwili ich zlecenia. c) zgromadzenie zapasów piasku niezbędnego do podsypywania przystanków w okresie zimowym w związku z opadami śniegu. Czynności opisane w punkcie 3.1 i 3.2 powinny zostać wykonane przy użyciu środków i narzędzi nie powodujących uszkodzeń szyb lub plexi. 3. Do zadań Wykonawcy będzie należał odbiór koszy od Zamawiającego bądź wskazanego przez Zamawiającego dostawcę oraz uzupełnianie ich braku na przystankach. 4. Kosze na śmieci będą kupowane przez Zamawiającego i ustawiane na przystankach komunikacji miejskiej przez Wykonawcę. 5. W trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się usunąć śmieci, śnieg oraz inne zanieczyszczenia, jak również posypać piaskiem przystanki. Działania te powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. 6. Prace objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zapisami: - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289, 2056, 2361, 2422, z 2018 r., poz. 650) - regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zgierz - uchwała Rady Miasta Zgierza XLII/545/17 Rady Miasta Zgierza z dnia 30 listopada 2017 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zgierz (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 5662 z 2017 r.) - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach.(Dz.U. 2018 r., poz. 992) 4. Kontrola wykonywanych prac: 1. Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego. 2. Kontrola wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem odbywać się będzie po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy, którego przedstawiciel będzie mógł w niej uczestniczyć w godz. 14:00-16:00. 3. Za zanieczyszczenia będące następstwem czynów o charakterze chuligańskim zaistniałe po godzinie 14:00 Wykonawca informuje MUK następnego dnia w godzinach 6:00-14:00. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności sprzątania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 39 8783 0004 0024 6929 2000 0005. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie Urzędu, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach