Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi , Rejonów Dróg Wojewódzkich i Obwodów Drogowych w 2019 r. z podziałem na 6 zadań.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    Sienkiewicza 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi , Rejonów Dróg Wojewódzkich i Obwodów Drogowych w 2019 r. z podziałem na 6 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Rejonach Dróg Wojewódzkich oraz Obwodach Drogowych w podziale na 6 zadań. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie należytej czystości pomieszczeń biurowych i sanitarnych oraz korytarzy w obiektach biurowych użytkowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi: Zadanie nr 1 Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Al. Piłsudskiego 12, Zadanie nr 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A; Obwód Drogowy Bełchatów- Grocholice ul. Brzozowa 3; Obwód Drogowy Przedbórz, ul. Spacerowa 4, Zadanie nr 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171; Obwód Drogowy Łowicz ul. Jana Pawła II 171; Obwód Drogowy Białej Rawskiej w m. Żurawia 1, Zadanie nr 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim; Obwód Drogowy Opoczno-Januszewice 1E; Obwód Drogowy Koluszki ul. 11 Listopada 74, Zadanie nr 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach ul. Mickiewicza 32; Obwód Drogowy Uniejów ul. Dąbska 57; Obwód Drogowy Zygry, Zadanie nr 6 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu ul. Targowa 9; Obwód Drogowy Działoszyn ul. Ogrodowa 4; Obwód Drogowy Widawa ul. Kuziówek 1. Na podstawie art.29 ust.3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do wykonywania zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1- 1 500,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) Dla zadania nr 2- 1 100,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100) Dla zadania nr 3- 700,00 zł ( słownie złotych: siedemset 00/100) Dla zadania nr 4- 700,00 zł ( słownie złotych: siedemset 00/100) Dla zadania nr 5- 800,00 zł ( słownie złotych: osiemset 00/100) Dla zadania nr 6- 1 200,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia,wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składając Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) zobowiązany jest wypełnić część dotyczącą podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w pkt III.2)2. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) i III.4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach