"Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich" sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 65-078 Zielona Góra, ul. Boh. Westerplatte 23
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3208218 , fax. 68 3208218
- Data zamieszczenia: 2011-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Zielonogórskie Zakłady Usług Miejskich" sp. z o. o.
ul. Boh. Westerplatte 23 23
65-078 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3208218, fax. 68 3208218
REGON: 97004781000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Miejska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń w obiekcie PALMIARNIA w Zielonej Górze nr sprawy ZP/01/P/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ilości poszczególnych powierzchni określono w załączniku nr 1 Zakres prac obejmuje: - Sprzątanie pomieszczeń biurowych: 1) odkurzanie - zamiatanie posadzek - wtorek÷piątek 2) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - wtorek÷piątek, 3) przecieranie na wilgotno zewnętrznych poziomych powierzchni mebli - wtorek÷piątek, 4) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów - wtorek i piątek, 5) mycie kaloryferów - 1 raz na miesiąc, 6) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷piątek, 7) wycieranie klamek drzwi - wtorek÷piątek, 8) mycie drzwi - 1 raz na miesiąc, 9) mycie powierzchni szklanych - 2 razy w tygodniu, 10) mycie okien w biurze - 4 razy w roku, - Sprzątanie szatni pracowniczych: 1) odkurzanie - zamiatanie posadzek - wtorek, czwartek, sobota, 2) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - wtorek, czwartek, sobota, 3) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych, sanitariatów - codziennie. - Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść, sal konferencyjnych, schodów, baru i sali bankietowej oraz tzw. piwniczki w Domku Winiarza: 1) ręczne wycieranie powierzchni podłóg - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 2) opróżnianie koszy, wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 3) wycieranie na wilgotno drzwi wejściowych przeszklonych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 4) przecieranie na mokro powierzchni schodów - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 5) mycie barierek i poręczy - 2 raz w tygodniu, 6) ręczne mycie cokolików oraz innych przyległych powierzchni pionowych związanych z posadzką - 2 raz w tygodniu. 7) sprzątanie Piwniczki w Domku Winiarza - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni - Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: 1) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 2) mycie powierzchni podłóg - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 3) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - 1 raz w tygodniu, 4) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 5) mycie luster, mycie półek przy lustrach, mydelniczek, szczotek do muszli klozetowych - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni 6) uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne - wtorek ÷ niedziela i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni - Sprzątanie terenów zewnętrznych - 1 raz dziennie (rano): 1) usuwanie zanieczyszczeń stałych, w tym szczególnie z fontanny i strumyków, 2) sprzątanie placu zabaw, 3) zamiatanie obejść. - Inne prace: 1) usuwanie pajęczyn w całym obiekcie - według potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni, 2) mycie powierzchni szklanych do wysokości 2 metrów - 2 raz w miesiącu, 3) czyszczenie podłogi w całym obiekcie sprzętem specjalistycznym wraz z położeniem warstwy ochronnej na kładkach widokowych (polimer) - nie rzadziej niż raz na kwartał 4)bieżące utrzymanie w czystości wewnętrznego strumyka wodnego, poprzez usuwanie zanieczyszczeń stałych takich jak np. piasek: raz w tygodniu 5)prowadzenie serwisu sprzątającego w Palmiarni w godzinach: 14.00-22.00 - wtorek ÷ piątek, niedziela, 17.00 - 2.00 soboty i wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownictwo Palmiarni Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem w związku z wykonywaniem usługi w majątku zamawiającego lub wyrządzone osobom trzecim. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez osoby (podmioty) przy pomocy których wykonuje usługę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzp.bipzielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
Dodano: 2016-07-07 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-02-02 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2016-01-14 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2015-12-04 - Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM nr 1, ABM nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-11-27 - Usługi sprzątania budynków oraz prania-ZP 06/2015
Dodano: 2015-10-30 - Usługi sprzątania budynków, autobusów oraz prania-ZP 04/2015
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2015-09-11 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług sprzątania w jednostkach oświatowych Powiatu Świebodzińskiego
Dodano: 2015-02-06